jagheterfrej
Medlem
falsk marknadsföring ?
jag är grymt irriterad på Bjursås Ski Center. Om man kollar på hemsidan står det om hur bra parken är, bland sveriges bästa och med massa kubik snö bla bla bla. det ska finnas rails, hopp m.m. Ringer man info säger dom att det finns ett 20tal hopp å rails. Det är så grymt bullshit. Under påsklovet var det pistat i parken 1-2 ggr typ. Ingen shape på något hopp. Det står att dom är med i dreams också.
Jag var där igår och åkte. Det som fanns var.
två jibbknölar med knöligt inrun och "landning" en stor snöklump med 2 "kickar" och puckelpist som landning. 2 "bigjumps" som är på tok oshapade och opistade. Räcken..? nejdu, inte ett räcke. Dom låg fint brevid och i backen.
de som jobbar i backen säger i början på säsongen att det ska bli mer satsning på parken och dom säger att dom ska göra si eller så. Allt bara bullshit för man ska vara nöjd för stunden.
Eftersom det är hemmabacke skaffade jag liftkort för ca 2000kr. pga de dåliga shapen och de´lilla engagemanget från backen har jag åkt fler gånger i kungsberg å andra orter.
finns det något man kan göra åt det här?
tråkigt om folk åker dit för deras park....
Jag var där igår och åkte. Det som fanns var.
två jibbknölar med knöligt inrun och "landning" en stor snöklump med 2 "kickar" och puckelpist som landning. 2 "bigjumps" som är på tok oshapade och opistade. Räcken..? nejdu, inte ett räcke. Dom låg fint brevid och i backen.
de som jobbar i backen säger i början på säsongen att det ska bli mer satsning på parken och dom säger att dom ska göra si eller så. Allt bara bullshit för man ska vara nöjd för stunden.
Eftersom det är hemmabacke skaffade jag liftkort för ca 2000kr. pga de dåliga shapen och de´lilla engagemanget från backen har jag åkt fler gånger i kungsberg å andra orter.
finns det något man kan göra åt det här?
tråkigt om folk åker dit för deras park....