Jag vill minnas att vi köpte ett vanligt senior-liftkort när vi var i den sitsen i Sälen och det gick fint. Man behöver ju inte fråga. Hela påhittet med familjekort är helt sjukt. Man kan ju bara vara en åt gången i backen.
Ännu ett mjölka pengar påhitt från Skistar...