får vi skejta där?

Hampe_ee

Ny medlem
får vi skejta där?
tjen a för ca 4 veckor sen hittade vi en nice spot i täby området
Nu en dag så kommer det ut en gubbe han har damp och säger att vi inte får åka där o blablablA ni vet säkert :P så nu undrar jag har han rätt o fösa iväg oss eller får vi skejta hur j*vla mkt vi vill ?

får vi skejta där?
ni får icke skejta på ofentligt område och material. kommunen kan stämma er!

får vi skejta där?
precis va.. men för att vara exakt äre era föräldrar som åker på det xD hur som helst så kan dom skicka bort er om det är privat område

får vi skejta där?
Nej det är typ nått slags torg och vi frågade typ komunen dom sa typ bara bara ni inte förstöra stället och inte åker för sent så är det lugnt

Senast ändrad:
får vi skejta där?
aa precis.. mycket är nog mest att folk bli störda. De flesta gillar inte skejtare, det låter illa och kan ju faktiskt förstöra. Men jag antar att dom inte kan skicka iväg er isf :P

får vi skejta där?
eller jag säger såhär vi frågade ej kommunen men när dom var där o arbetade så körde vi typ skit mkt 50-50 som sliter på aknterna och så och dom brydde sig inte ett skit så jag antar juh att vi får vara där men gubbfan lyssnar inte;)

får vi skejta där?
Scotte sa:
eller jag säger såhär vi frågade ej kommunen men när dom var där o arbetade så körde vi typ skit mkt 50-50 som sliter på aknterna och så och dom brydde sig inte ett skit så jag antar juh att vi får vara där men gubbfan lyssnar inte;)
men hör med kommunen först, om du vill vara på den säkra sidan...

får vi skejta där?
han kan säkert säga till er men gå till komunen som många andra har sagt om dom säger att det är okej så får ni la åka där. själv där jag bor hade vi innan en street hockey rink o skata på funka perfekt tills grannarna började klaga men nu ska vi få en egen skatepark som vi precis har börjat bygga på :)

får vi skejta där?
Men även om ni får åka där så brukar de alltid ge efter för griniga surgubbar bara för å göra det lätt för sig. Men egentligen lär ni ju få åka där

Tillbaka
Topp