Färg på jackan?

puder4life

Ny medlem
Färg på jackan?
Har ett par gråa pants med svart hjälm. Nu måste jag kirra nya jacka.

Några tips på jacka? Och framförallt vilken färg!?

...jag funderar på helsvart

TACKAR!

Färg på jackan?
inte svart.. blir så tråkigt..

ta nån lysande färg?

Orange, Grön, Lila.. eller vad som helst.. så du synd när du kommer åkandes!:D

Färg på jackan?
asså har du gråa brallor å svart hjälm tror ja de skulle bli snyggt me en svart jacka eller lila skulle nog va snyggt me

Färg på jackan?
Tack för alla förslag! Jag ska nog försöka leta reda på en gul jacka, tror det kan bli ritkigt schysst! :)

H-T sa:
puder4life sa:
Lee-nus sa:
men kom in i matchen och välj själv!
Är du skön eller? Vill ju bara ha lite tips...
han är säkert fett skön. men han säger ändå ngt vettigt
Men ursäkta? Finns ju absolut inget vettigt i det han skrev?

Jaja tack för de vettiga svaren som faktiskt dök upp, moderator kan väl låsa tråden nu för här blir man ju bara irriterad bland alla iq-befriade fjortisar.

Färg på jackan?
puder4life sa:
Tack för alla förslag! Jag ska nog försöka leta reda på en gul jacka, tror det kan bli ritkigt schysst! :)

H-T sa:
puder4life sa:

Jaja tack för de vettiga svaren som faktiskt dök upp, moderator kan väl låsa tråden nu för här blir man ju bara irriterad bland alla iq-befriade fjortisar.
Hihihi :)

Färg på jackan?
Tillbaka till frågan.

Kör gärna med något lysande, det blir snyggt! ;D
Gul, grön eller lila vore inte helt fel!

Själv är jag udda, jag kör tvärtom. Lysande gula brallor, med brun, rutig jacka.

Färg på jackan?
puder4life sa:

H-T sa:
puder4life sa:

vad jag menar är att om alla iq-befriade fjortisar (som du så fint uttryckte det) skulle spamma forumet med frågor om färg på kläderna skulle det bli ett ganska tråkigt forum, och det är väl illa nog som det är? jag menar, hur svårt kan det vara att leta på nätet eller i butiker efter en jacka med en färg man gillar? i slutänden handlar det väl bara om vad du själv tycker är snyggt? personligen tycker jag scott har en schysst kollektion vad gäller freeridejackor, har kronosmodellen i blått själv. köp den, eller någon annan. så, där har du ett råd också.

Färg på jackan?
Lee-nus sa:
puder4life sa:

H-T sa:

vad jag menar är att om alla iq-befriade fjortisar (som du så fint uttryckte det) skulle spamma forumet med frågor om färg på kläderna skulle det bli ett ganska tråkigt forum, och det är väl illa nog som det är? jag menar, hur svårt kan det vara att leta på nätet eller i butiker efter en jacka med en färg man gillar? i slutänden handlar det väl bara om vad du själv tycker är snyggt? personligen tycker jag scott har en schysst kollektion vad gäller freeridejackor, har kronosmodellen i blått själv. köp den, eller någon annan. så, där har du ett råd också.
turkos-rosa rutigt :)

Tillbaka
Topp