fart backe

willow

Ny medlem
fart backe
tjena vill ha tips om jag ska vara texx i stugan har ingen backe där att ta fart från hur ska jag annars göra föratt få fart tillhoppet?

fart backe
Du kan ju köpa en sån där dom kör med till wakeboard på översvämmade ställen. Kommer inte ihåg vad dom heter men Goblin eller vad det heter tillverkar dom iaf. Sök på vinsch och wakeboard. (är inte säker på min stavning till vinsch)

fart backe
Det här kan vara ganska svårt för en outbildad ninja, men det är ju värt ett försök.

1. Backa så att du har ungefär 40 meter fram till hoppet.
2. Ta av dig skidorna och sätt fast dem på ryggen (Jag antar att du har skidhållare på ryggen så att du kan sätta fast dem sådär tufft i ett kors).
3. Spring snabbt utav helvete i ungefär 2,7 sekunder så att du har ungefär 10 meter kvar till kicken.
4. Tryck ifrån och flyg iväg upp i luften (Inte för högt, bara runt 3 meter upp).
5. Gör ett par volter (Framåt/bakåt spelar ingen roll, gör det som känns rätt).
6. I den sista volten ska du dra loss dina skidor från sina hållare, en i varje hand (Ser väldigt badass ut kan jag lova) och trycka på dem på fötterna.
7. Landa normalt eller switch, det är upp till dig.
8. Om du har gjort det rätt så ska du ha en jävla massa fart eftersom att ninjor gör allt i hyperspeed.
9. ????
10. Pistol Flip på hoppet kommer av sig självt!

Släng gärna upp en film på det här så kan jag komma med konstruktiv kritik om du inte lyckas!

(Och nej, jag har inget seriöst svar.)

fart backe
Citruz sa:
Det här kan vara ganska svårt för en outbildad ninja, men det är ju värt ett försök.

1. Backa så att du har ungefär 40 meter fram till hoppet.
2. Ta av dig skidorna och sätt fast dem på ryggen (Jag antar att du har skidhållare på ryggen så att du kan sätta fast dem sådär tufft i ett kors).
3. Spring snabbt utav helvete i ungefär 2,7 sekunder så att du har ungefär 10 meter kvar till kicken.
4. Tryck ifrån och flyg iväg upp i luften (Inte för högt, bara runt 3 meter upp).
5. Gör ett par volter (Framåt/bakåt spelar ingen roll, gör det som känns rätt).
6. I den sista volten ska du dra loss dina skidor från sina hållare, en i varje hand (Ser väldigt badass ut kan jag lova) och trycka på dem på fötterna.
7. Landa normalt eller switch, det är upp till dig.
8. Om du har gjort det rätt så ska du ha en jävla massa fart eftersom att ninjor gör allt i hyperspeed.
9. ????
10. Pistol Flip på hoppet kommer av sig självt!

Släng gärna upp en film på det här så kan jag komma med konstruktiv kritik om du inte lyckas!

(Och nej, jag har inget seriöst svar.)
så jävla grymmtvill gjärna se filmen på den som lyckas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp