sevenfalk
Ny medlem
Fernie
http://www.skifernie.com/conditions/mountain-cam.aspx ta en titt hyfsat med snö kvar lr vad säger ni?
helt rättTexMurphy sa:i fernie slutar säsongen faktiskt inte pga snö brist utan pga intressebrist... i april så slutar folket att komma dit och då stänger dom...
I år så var det väl iofs rätt lite snö kvar då men vanligen så finns det rätt bra med snö även efter liftarna stängt...
Tex
ja ska nog åxå dit i sommar igenkrrilleeee sa:jag ska dit i sommar synd att dom hade stängt