fetaste crashen?

• Trådstartare Trådstartare sesor-n-snug
  • Start datum Start datum
fetaste crashen?
Jag o två kompisar är i gränsen o kör sämst sikt max 4dm. Vet fan in vart vi e och mina två kompisar kör först.hör bara någon skrika:först kommer den ena o kör utför ett drop på 3m sen kommer den andra o landar på honom kändes nog int så skönt

fetaste crashen?
Jag var på en box som hade två stora och tjocka rör, en halvmeter efter början på railen fastna stålkanten i röret och jag flög de resterande 7 metrarna, satte mig på röven på en hiskligt isig landning och skaffade mig en spricka i svanskotan. Det ni

fetaste crashen?
jag skulle prova ett hopp med oskön kick.. ja fick rejält mycke bakåtvikt å landa på röven.. och en gång skulle jag bara gör en crosstalegrab((eller va de heter?) och råkade snurra 90grader å landa på sidan(hade ont restän av säsongen=(

fetaste crashen?
i vintras lyckades jag typ få en muskel-bristning när jag vurpat fem gånger på samma höft i en isig landning :D
Sen åkte jag offpiste i björkliden, ja åkte rätt fort när båda skiderna skar ner i snön och jag flög som om ja inte gjort annat! jag slog huvvet i backen landade på hälarna(!!!)
när ja kolla efter skiderna stog de snuggt å prydligt fem meter längre upp...

fetaste crashen?
jag klia mig innanför pjäxan och fick en spricka i fingret. det tycker jag va rätt allvarligt?

fetaste crashen?
det var nog i väsjö. jag skulle köra en 360 osså var det dimmigt så man såg ej så bra. ialla fall så började jag rotera för tidigt så jag landade på platån och bröt 2 revben och skadade levern. fick åka ambulans och va på sjukan en vecka.

fetaste crashen?
kompis till mej som inte var så skillad den dagen.. åker switch gode fort å ska vända på en flack kulle.. kommer bara runt 90 å smäller huvvet i marken. pisten var gode isig så när ni for ner till honom så frågade han: ''va hände!'' han hade tappat minnet å de va gode så fult.. aaaaaaahahahahahahah

fetaste crashen?
själv kom jaa i bigjump satsade som faan men fick för mej attsakta ner jag bromsade mitt framför hoppet flög backåt bröt nästan nacke men klara mej med en allvarlig hjärnskakning(på friluftsdan)

fetaste crashen?
bröt tummen. snurrade från switch lite snett och föll ner på marken.. inte så farlit men får inte skida på 3 veckor.. om du menar i världen så sejer jag tanner hall i chad's gap, eller sen simon dumont i tbc...
h knb

fetaste crashen?
just när jag skulle åka hem så tog jag ett sisa åk och gjorde en backflip och så kom jag inte runt och landade på magen och så kommer det några och hoppar efter mig och far rak in i mig=)

gjorde ont som FAN!!!!!!!!!

fetaste crashen?
Jag skulle göra en D-spin 720 och klaade rotationen men landade som i en ugly grab, min minisk i knät gick av och jag bröt foten, om jag har tur så kan ja åka till nästa säsong. veckan efter ja skadade mig skulle ja till verbier, så det sög också. tror ingen slår detta. : D

fetaste crashen?
jag skulle göra sista hoppet på jumpan på studsmattan, eftersom många kollade skulle jag göra en grym misty5 backflip. jag hade gjort det massa gånger innan så jag pumpade upp skit fett höjd. det var inte på en sån här vanlig rund matta utan en fyrkantig tävlingsmatta och på dom kan man ju hoppa rätt högt. när jag skulle göra det kom jag för långt fram på mattan, jag hoppade ca 3 meter högt flaxade som fan med armarna sen landa jag på golvet först på armarna sen med hela kroppen på armarna. vänster underarm gick rätt av hängde rätt fint 90 grader åt fel håll. jag ställde mej upp coolt och sa att jag hade brutit armen. sen åkte jag till sjukhus, är kom dom på att jag fått en spricka i andra armen med. fick operrea vänsterarmen fick massa skruvar. det är xrygt att ha fel på båda armarna kan jag lova !

fetaste crashen?
Jag körde in i ett träd fett hårt.

Bröt revben, krossa mjälten i sju delar, inre blödningar, död njure samt skadad lung vilket resulterade i att jag fick ligga sövd med respirator i en vecka. sedan en månad till på sjukhus.

fetaste crashen?
Jag flög 40 meter på JSM i störtlopp och landade på ryggen och sidan för två år sen, AJ, men hade änglavakt:)

fetaste crashen?
min va ju Inte sämst heller :D hoppade i idres hopp de dom byggde för tävlingen. de va sveriges största hopp denna sesången men vafan . sen när ja kom upp på kicken hade ja Inte bestämt mej va ja skulle göra så de blev nån form av konstig 540. sen ialafall hade ja för lite fart! så ja landade på platån eller va man ska säga. och den kicken e typ 3 meter hög eller nåt . båda skidorna löste och ja for rätt ner med knäna före . ja hörde bara KNAK! ett ledband och en spruken knäskål. plus 2 avbrutna rossignol scratch bc. som då va 3 dagar gamla de känndes sådär. låg på sjukan 2 veckor. har alldrig haft så fucking ont. ja lovar de va de värsta ja har vatt me om. men nu e man fullt frisk igen :D gick på krykor 9 veckor sen men aja man får ta de som en man och ut och köra igen bara :D haha !! nemen de va min värsta crash hitils!

fetaste crashen?
Vi var några stycken som stod uppe vid svarta hoppets inrun. Det var dags för dagens första åk. Ingen ville köra först så till slut körde jag först. För att landa vid sweetspot var man tvungen att sitta på skidorna hela vägen.
Jag stakade iväg och satte mig på skidorna.När jag närmar mig hoppet och börjar jag resa mig upp, men det går inte. Luften trycker ner mig så att det bli omöjligt att resa sig upp. I luften fanns inget att göra, bara vänta på att landningen skulle komma. Med ordentligt med bakåtvikt landade jag klockrent på ryggen.
När alla kom fram för att kolla hur det gick var Simon Lindbergs (simonl) första kommentar: "Hur fan våga du testa linconl?"

Jag hade ont i flera veckor innan jag kunde köra igen. Hade tur som inte fick några allvarligare skador.

Senast ändrad:
fetaste crashen?
Saml sa:
Vi var några stycken som stod uppe vid svarta hoppets inrun. Det var dags för dagens första åk. Ingen ville köra först så till slut körde jag först. För att landa vid sweetspot var man tvungen att sitta på skidorna hela vägen.
Jag stakade iväg och satte mig på skidorna.När jag närmar mig hoppet och börjar jag resa mig upp, men det går inte. Luften trycker ner mig så att det bli omöjligt att resa sig upp. I luften fanns inget att göra, bara vänta på att landningen skulle komma. Med ordentligt med bakåtvikt landade jag klockrent på ryggen.
När alla kom fram för att kolla hur det gick var Simon Lindbergs (simonl) första kommentar: "Hur fan våga du testa linconl?"

Jag hade ont i flera veckor innan jag kunde köra igen. Hade tur som inte fick några allvarligare skador.
Haha!.. klockren kommentar!: :P

fetaste crashen?
jag fick en whiplash-skada på nacken för 1 vecka sen när jag testade ngn ny konstig volt på studsmatta. det bör tilläggas att det var efter 6 öl. halva kroppen landade utanför o sen följde huvudet efter och det sa knak.

så kan det gå när inte haspen är på.

Senast ändrad:
fetaste crashen?
landat på låret på högt räcket (kan ses i skizofanatic)
och gjorde sw3 i kläppens andra hopp i svarta i linjen, flög över hela landade platt och slog i bakhuvet

dock lindriga skador^^

Senast ändrad:
fetaste crashen?
skule se hur långt jag kinde flyga så tog full fart in i största kicken å landa vid nästa kick , Bröt ena foten, Stuka den andra rejält och min rygg mådde inte särsklillt bra efter det :)

fetaste crashen?
flög för långt och överrotera på en cork 7 tail i de hoppet som var i tandådalens största backe. Typ Gustavsbacken.
Landa iaf nitti utan att veta var ja var å ramla neråt i landningen. Slog i huvve och axeln.
Typ doktorn sa att jag skulle i värsta fall dött om jag ej haft hjälm och eftersom att jag hade de så blev jag bara snurrig och fick blödning i axeln som jag hade ont i en månad i.

Tillbaka
Topp