superunknown
Ny medlem
fetaste crashen?
Simon Dumont när han flyger 60m å landar lite knasigt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHA! hur lyckas man?victorsallander sa:jag klia mig innanför pjäxan och fick en spricka i fingret. det tycker jag va rätt allvarligt?
Haha!.. klockren kommentar!: :PSaml sa:Vi var några stycken som stod uppe vid svarta hoppets inrun. Det var dags för dagens första åk. Ingen ville köra först så till slut körde jag först. För att landa vid sweetspot var man tvungen att sitta på skidorna hela vägen.
Jag stakade iväg och satte mig på skidorna.När jag närmar mig hoppet och börjar jag resa mig upp, men det går inte. Luften trycker ner mig så att det bli omöjligt att resa sig upp. I luften fanns inget att göra, bara vänta på att landningen skulle komma. Med ordentligt med bakåtvikt landade jag klockrent på ryggen.
När alla kom fram för att kolla hur det gick var Simon Lindbergs (simonl) första kommentar: "Hur fan våga du testa linconl?"
Jag hade ont i flera veckor innan jag kunde köra igen. Hade tur som inte fick några allvarligare skador.