Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sant, samma här, hade gärna droppat högre menHjalle_S sa:typ 2-3m kanske, svårt å hitta bra.
Och det sjuka är att han landar på huvet.AndreasA sa:
haha säkert i högfjället.. för de 'r ju så massivt berg..felixlundin sa:typ 3m det finns ganska najs i högfjelets of pist
74 vare väll ändåAndreasA sa:jamie pierre's 82 meter dropp, kanske?jibberanton sa:har ni inte sett droppet i åkaskidor det är typ 34 m högt..:P slå det
http://www.negativegravity.co.uk/blog/images/cliffdrop2.jpg
det är ju mer manligt att dra ett 6m drop till en tät skog än att fjola runt i en park där allt är öppet och platt och fint, jävla fjolla ekdalekdahl sa:drop's är för tjejer.
du är fjolla!bertilsson sa:det är ju mer manligt att dra ett 6m drop till en tät skog än att fjola runt i en park där allt är öppet och platt och fint, jävla fjolla ekdalekdahl sa:drop's är för tjejer.hahaha
kom igen nu! skulle vara kul att få någon klarhet, säg vad ni uppskattar den till bara!ShredTed sa:har mitt högsta i mitt album, säg vad ni tror! jag är inte säker. inga kostiga nedvärderande på typ 4 m bara. orkar inte det liksom![]()
det var fett ! skulle gissa kring 7-10 meter, beroende på vart du landar. Varför hade du ingen bild då du droppade? :OShredTed sa:kom igen nu! skulle vara kul att få någon klarhet, säg vad ni uppskattar den till bara!ShredTed sa:har mitt högsta i mitt album, säg vad ni tror! jag är inte säker. inga kostiga nedvärderande på typ 4 m bara. orkar inte det liksom![]()
hehe dden har ja me droppat XDjeppenator sa:ett på gesundaberget som är typ 3 meter.. har alldrig hittat nått fetare.. eller jo i trysil om man tar ankarliften upp från höggega så är de ett fett dropp rakt fram när man går av, kanske 3-5 meter? de har jag taggit också(Med spräckt Mjälte!) slå de ni!