Fetaste dropp?

Fetaste dropp?
jaa faaan jag vettu typ ett dropp på kankse 120- 130 meter då jag var på månen å körde. hade mot vind ett tag men det gick =)

Fetaste dropp?
8cd7af3efef8336dfa9bba2f05e4d46b.jpg

Hustak i Meribel ca 6-7 m

edit: som ni ser så hade jag ganska så mycket bakåtvikt ;P

Senast ändrad:
Fetaste dropp?
Senast ändrad:
Fetaste dropp?
har mitt högsta i mitt album, säg vad ni tror! jag är inte säker. inga kostiga nedvärderande på typ 4 m bara. orkar inte det liksom :)

Fetaste dropp?
jag gillar inte drop så mycke men kanske 2 meter
finns ett riktigt sweet dropp i Klövsjö på kanske 5-6 meter
precis vid gamla avstigningen vid gamla sittliften

Fetaste dropp?
ShredTed sa:
ShredTed sa:
har mitt högsta i mitt album, säg vad ni tror! jag är inte säker. inga kostiga nedvärderande på typ 4 m bara. orkar inte det liksom :)
kom igen nu! skulle vara kul att få någon klarhet, säg vad ni uppskattar den till bara!
det var fett ! skulle gissa kring 7-10 meter, beroende på vart du landar. Varför hade du ingen bild då du droppade? :O

Senast ändrad:
Fetaste dropp?
min mamma fotade så jag är glad för att jag har kort! brukar ju bli lite sådär ibland. har film när jag droppar, däremot är vinkeln körig, men man kan uppskatta av lufttiden. finns på mitt lilla KRYPIN! =)(=

Fetaste dropp?
jeppenator sa:
ett på gesundaberget som är typ 3 meter.. har alldrig hittat nått fetare.. eller jo i trysil om man tar ankarliften upp från höggega så är de ett fett dropp rakt fram när man går av, kanske 3-5 meter? de har jag taggit också(Med spräckt Mjälte!) slå de ni!
hehe dden har ja me droppat XD

Fetaste dropp?
lite över 3 meter tror jag. När de var som mest snö i sälen i vintras hängde det som en snökant till vänster om väggen. På vissa ställen fick man fin air, fick dock bromsa upp fort innan man brände ner i skogen efter

Tillbaka
Topp