Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det där med gunde svan håller jag med om till 100 %gibson_les_paul sa:jag vill påpeka att vi borde vara lite mer seriösa i denna tråden och därför skulle jag inte vilja dra till med något i stil med switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant....däremot tycker jag att det fräschaste tricket är en stooooor rövgrab i ett litet kanthopp men då måste man göra den med överdriven utstrålning..bästa skidåkarn är ju han gunde svan
En så kallad "rolig kille" kammar hem charmpoäng.gibson_les_paul sa:jag vill påpeka att vi borde vara lite mer seriösa i denna tråden och därför skulle jag inte vilja dra till med något i stil med switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant....däremot tycker jag att det fräschaste tricket är en stooooor rövgrab i ett litet kanthopp men då måste man göra den med överdriven utstrålning..bästa skidåkarn är ju han gunde svan
och vad fan är bone air?DMyyyhr sa:flat 9 med bone air o shifty e inte helt fel o tom wallisch är bäst såklart!!
med en fet muterazzeww sa:dubbel cork 1260.. Lätt HH.
måste hålla med om tricket, octograb är en så grymt snygg grabFlorre sa:Fetaste är nog en Switch 720 octograb.
Grymmaste åkaren är enligt mig TJ Schiller och Yvan Metrailler