fetaste tricket!???

fetaste tricket!???
Bästa åkaren! TOM WALLISCH, the steezeball.. han som fick skidåkning att vara snyggt!

och fetaste tricket är nog en meega sw 7 nosemute eller sw cork 5 japan me supertweak!
Alexander Aurudals flat 5 megatweak bwarrow är också sjuk

fetaste tricket!???
flat 5a ganska oslagbart när dom är som snyggast :) till exempel när sammy carlsson utför dom :)

bästa åkaren lär ju ändå vara jon olsson ? men sen tycker jag sammy har skönaste stilen och är mest mångsidig :)

fetaste tricket!???
skönast skullle ju vara när nån slår mitt X nya kille ? jag skulle tycka det vara vackrare än porr :)

annars är ju hhs 16 fin =)

fetaste tricket!???
gibson_les_paul sa:
jag vill påpeka att vi borde vara lite mer seriösa i denna tråden och därför skulle jag inte vilja dra till med något i stil med switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant....däremot tycker jag att det fräschaste tricket är en stooooor rövgrab i ett litet kanthopp men då måste man göra den med överdriven utstrålning..bästa skidåkarn är ju han gunde svan
det där med gunde svan håller jag med om till 100 % :)))

fetaste tricket!???
gibson_les_paul sa:
jag vill påpeka att vi borde vara lite mer seriösa i denna tråden och därför skulle jag inte vilja dra till med något i stil med switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant....däremot tycker jag att det fräschaste tricket är en stooooor rövgrab i ett litet kanthopp men då måste man göra den med överdriven utstrålning..bästa skidåkarn är ju han gunde svan
En så kallad "rolig kille" kammar hem charmpoäng.

fetaste tricket!???
svårt att säga, men det skönaste jag gjort hitils så är det cork 720 med dubbel safety grab. riktigt smooth och känns skööönt.. jag gillar Colby James West, för han har skön stil, bra humor och är riktigt duktig, han har en extreme utvecklings kurva, de säger att jag också har det så kanske därför jag gillar han ;) PZ

fetaste tricket!???
Snyggaste trixet är en feeet superman frontflip 360 octograb detta avslutas sedan med en tungheavyhead afterbaaang:D:D henrik harlaut!!!

fetaste tricket!???
flat 9 med bone air o shifty e inte helt fel o tom wallisch är bäst såklart!!

fetaste tricket!???
Diggar Simon Donuts som fasen. Han är zkön!!!
vet att den är overrrrated men diggar double front me superman i mitten ser soft.

Sen så JO med olika flips är alltid najzz

Tillbaka
Topp