Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mmm. hade fler klipp från idag men minneskortet pajjade så jag fick inte dom klippen :/jeppenator sa:samma saker varje dag:P men endå
har inte orkat. sen orkar jag inte leta nån backe heller:pALXX sa:varför bygger du inte hopp när de e så mkt snö
jag vet faktiskt inte vad låten heter :S :phejs sa:vad heter låten? bra film förresten
mmm, men ja hittade den på myspace.hejs sa:men du borde ju kunna kolla de eftersom att du använt den till din film
Ni? jag ^^,stoffe_H sa:tyckte den va bra! bara lite otackt när ni gjorde svart vid "dunket"
oj sorry, tog fel på kategorierna :pjohan sa:Flyttar tråden till rätt forum: Amatörfilmer - Jibb. I utrustningsforumen vill vi ha diskussioner om utrustning.
Killar? det är bara jag hela filmen?OlaMelin sa:Sorry killar, orkade bara titta typ några sekunder tills jag såg att ni började göra flippar från bänkar och sånt.
Som jag skrev såg jag bara några sekunder men jag antar att det är någon som filmar dig. Det andra klippet, då jag bestämde mig för att sluta titta, ser det ut som att det är någon som filmar dig. Du + filmare = ni = killar. ev. tjejer, förlåtfredrik_p sa:Killar? det är bara jag hela filmen?OlaMelin sa:Sorry killar, orkade bara titta typ några sekunder tills jag såg att ni började göra flippar från bänkar och sånt.
Det har gått en hel sommar och folk har lagt upp sina filmer. Det har ibland känts som om folk studsat fram. Antingen på studsmattor eller från bord och tak.fredrik_p sa:Varför är det så tråkigt med flipps från bänkar.?
hahah yeee, sjukt crazy med korta och bakmonteratBucon sa:dom där skidorna e sjuka juesjukt bakmonterade å korta :P u are mad crazu
okok.OlaMelin sa:Som jag skrev såg jag bara några sekunder men jag antar att det är någon som filmar dig. Det andra klippet, då jag bestämde mig för att sluta titta, ser det ut som att det är någon som filmar dig. Du + filmare = ni = killar. ev. tjejer, förlåtfredrik_p sa:Killar? det är bara jag hela filmen?OlaMelin sa:Sorry killar, orkade bara titta typ några sekunder tills jag såg att ni började göra flippar från bänkar och sånt.
jag trodde du menade att vi var flera stycken som åkte..
Det har gått en hel sommar och folk har lagt upp sina filmer. Det har ibland känts som om folk studsat fram. Antingen på studsmattor eller från bord och tak.fredrik_p sa:Varför är det så tråkigt med flipps från bänkar.?
DÄRFÖR, tycker jag flippar är såååå tråkigt.
jag vet, de är kasst.. Men jag pallar fan inte montera om dom. Skidorna är snart paj ändå =)eEVEZ sa:man ska inte ha bakmonterat