[film] 3 dagars filmning

JoelBitar

Medlem
[film] 3 dagars filmning
Nu har jag slängt ihop en liten film från fredags. Första dagen så var det ingen snö, andra dagen var det typ 1 decimeter och tredje dagen 3 decimeter. Lite kul faktiskt :)

Den är rätt kort. Hoppas ni gillar den.

Peace

Senast ändrad:
[film] 3 dagars filmning
jeppenator sa:
samma saker varje dag:P men endå
mmm. hade fler klipp från idag men minneskortet pajjade så jag fick inte dom klippen :/
Då var det typ 450 upp och sånna trick, så de var synd att minneskortet pajjade :/

Senast ändrad:
[film] 3 dagars filmning
Flyttar tråden till rätt forum: Amatörfilmer - Jibb. I utrustningsforumen vill vi ha diskussioner om utrustning.

[film] 3 dagars filmning
Sorry killar, orkade bara titta typ några sekunder tills jag såg att ni började göra flippar från bänkar och sånt.

[film] 3 dagars filmning
dom där skidorna e sjuka jue:) sjukt bakmonterade å korta :P u are mad crazu

[film] 3 dagars filmning
fredrik_p sa:
OlaMelin sa:
Sorry killar, orkade bara titta typ några sekunder tills jag såg att ni började göra flippar från bänkar och sånt.
Killar? det är bara jag hela filmen?
Som jag skrev såg jag bara några sekunder men jag antar att det är någon som filmar dig. Det andra klippet, då jag bestämde mig för att sluta titta, ser det ut som att det är någon som filmar dig. Du + filmare = ni = killar. ev. tjejer, förlåt

fredrik_p sa:
Varför är det så tråkigt med flipps från bänkar.?
Det har gått en hel sommar och folk har lagt upp sina filmer. Det har ibland känts som om folk studsat fram. Antingen på studsmattor eller från bord och tak.
DÄRFÖR, tycker jag flippar är såååå tråkigt.

[film] 3 dagars filmning
OlaMelin sa:
fredrik_p sa:
OlaMelin sa:
Killar? det är bara jag hela filmen?
Som jag skrev såg jag bara några sekunder men jag antar att det är någon som filmar dig. Det andra klippet, då jag bestämde mig för att sluta titta, ser det ut som att det är någon som filmar dig. Du + filmare = ni = killar. ev. tjejer, förlåt

jag trodde du menade att vi var flera stycken som åkte..

fredrik_p sa:
Varför är det så tråkigt med flipps från bänkar.?
Det har gått en hel sommar och folk har lagt upp sina filmer. Det har ibland känts som om folk studsat fram. Antingen på studsmattor eller från bord och tak.
DÄRFÖR, tycker jag flippar är såååå tråkigt.
okok.

Tillbaka
Topp