[Film] Antnäs Gangsters !NY EDIT!

Japaner sa:
baardh sa:
Simpan91 sa:
Du är säkert jätte cool själv din potta, vi är fan riktiga gangsters.
okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls.
så rätt. så ägda
håller meed

HAHAHAHAHAHA, de va den kassaste låten i världshistorien , ni hoppar sämre än mej ffs .
kass film
Betyg: 1,5 av 5

Senast ändrad:
Efter 3 veckors slit är filmen äntligen klar, så det är bara att luta er bak och njuta av filmen.

asså ni är väl inte seriösa? de va de sämsta ja nånsin har sätt, ni suger!! sluta lägga upp era cp filmer!!

Riktigt slöseri med tid hitilst sämsta filem någonsin sett hoppas ni int evcar seriösa.........................

ni var värkligen dålig på studsmatta
filmen kan inte varit seriöss !!!!!!!!!!!!
+gangsters det är sånna som säljer knark å bär kostymer å skjuter å håller påe !!

för alla som inte fattar är det här ironi steg 3. en ironi som gör parodi på ironi.
sjukt roligt enligt mig själv. jag vill ha mer antnäs! väntar fortfarande på att min 4gb dvd skiva ska bli fyld.

först va de lite kul när ni va så dåliga men nu börjar de bli lite för mkt så de kanske är dags att sluta typ NU?

De här va nog de värsta jag har set i hela mitt jävla liv!! de fins ingen jävla mening me att lägga ut den här jävla skiten!! min lillasyster e fan bättre än er på att hoppa och hon e fan 9 år:S:S och ni påstar att ni e gangstars ni ser inte ut som några och en gangstar skulle fan inte bry sig om att hoppa matta!! och om någon sa någon skit till dom så kommer dom och dödar en! och jag tror knappast att ni kommer och dänger mig för att jag säger så här! ni e såå ägda av allt och all och ingen vill se nå mer av er här om ni inte har nåt vetigt att komma med!

Hahaha efter att ha kollat på den här filmen 10 ggr så skrattar jag mest åt han som hoppar från taket, det e helt enkelt så jävla roligt oavsett om ni e seriösa eller ej, Om ni e oseriösa så har ni sån jävla självdistans å e ni seriösa så e självdistansen körd i boten

hahaha jag måste ju spara den som favorit så när man känner sig lite nere så är det bara att kolla på det här igen så skrattar man ju typ hjäl sig :D

marer sa:
för alla som inte fattar är det här ironi steg 3. en ironi som gör parodi på ironi.
sjukt roligt enligt mig själv. jag vill ha mer antnäs! väntar fortfarande på att min 4gb dvd skiva ska bli fyld.
Nej steg 4. I det här fallet är steg 1 en Ironisk studsmattefilm. Steg 2 är en parodi på en studsmattefilm.Steg 3 är Parodi på en ironisk studsmattefilm. Och detta är steg 4 som är en pardodi på en parodi på en ironisk studsmattefilm.

Själv ser jag också fram emot mycket antnäs gangsters. Jag har köpt ett X antal externa hårddiskar som jag hade tänkt fylla innan vintern.

Grymt bra film!!! Har ni spons
Kanske kan fixa lite redbull
Lycka till med karriären, ni kommer veeerrkkligen lyckas

Shit jag måste sjunga ut. Så otroligt pinsamt!!

I indledningen så trode jag att ni skojade men det slutade aldrig.
Att ni ens vill att folk ska se hur kassa ni är.

Tillbaka
Topp