Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller meedJapaner sa:så rätt. så ägdabaardh sa:okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls.Simpan91 sa:Du är säkert jätte cool själv din potta, vi är fan riktiga gangsters.
förbättra allt, eller gå å lek me pokémon...Simpan91 sa:Istället för att klaga tycker jag ni ska berätta vad som kan förbättras, både i hoppningen och redigeringen.
shit, hårdingMonne sa:förbättra allt, eller gå å lek me pokémon...Simpan91 sa:Istället för att klaga tycker jag ni ska berätta vad som kan förbättras, både i hoppningen och redigeringen.
Ojdå, det är verkligen nånting man kan vara stolt överepixx sa:jag är fan bättre än er :S
Nej steg 4. I det här fallet är steg 1 en Ironisk studsmattefilm. Steg 2 är en parodi på en studsmattefilm.Steg 3 är Parodi på en ironisk studsmattefilm. Och detta är steg 4 som är en pardodi på en parodi på en ironisk studsmattefilm.marer sa:för alla som inte fattar är det här ironi steg 3. en ironi som gör parodi på ironi.
sjukt roligt enligt mig själv. jag vill ha mer antnäs! väntar fortfarande på att min 4gb dvd skiva ska bli fyld.
Word!Deespin sa:allt.Simpan91 sa:Istället för att klaga tycker jag ni ska berätta vad som kan förbättras, både i hoppningen och redigeringen.