[Film] Antnäs Gangsters !NY EDIT!

hahahahahahahahahahahahahaha! Dagens underhållning fy fan! sämre får man leta efter, hoppas innerligt att det var en sjukt oseriös film eller att den hade nån Djupare innebörd för annars är de fan de mest misslyckade ever!

de roliga är att dom är äckigt oseriösa.. FYFAN för er.. blää skräpa inte ner vårat så vackra forum

hahahhhaha.... svårt när man inte vet om ni är seriösa eller oseriösa... första backflip försöket xD

er vill man inte se mer av...! ;D

Senast ändrad:
fanv a bra ni va, om jag ändå vore så bra ... tips ?

NOT!!!

de sämsta som nånsin visas hur i helvete tänker ni ,,, vafan

orka kommentera denna skit....

Jag kan fortfarande inte bestäma mig... är filmen roligast eller är det kommentarerna? Varenda litet ynkligt påhopp borde förtjäna en oscar i omedveten ironi.

det bästa va lungt när snubben skulle försöka sig på en 360 på marken.. haha

Senast ändrad:
Visst är det tillåtet att kritisera en film, men snälla gör det på ett vettigt sätt.

Att be folk dra åt h-vete är inte direkt konstruktiv kritik. Tråden rensad, tänk på vad ni skriver.

/Anton - forumvärd

finns inget mer att säga än.... hahahahaha!!!!! om jag hade 2 brutna ben skulle jag kunna hoppa bättre än så där och om jag hade varit utan händer skulle jag kunna klippa ihop en bättre film.........

Ojojoj vad jag blir less på folk.

Blir man bättre av att några skriver "ni borde inte ens visas på en studsmatta"
alla har rätt till det, även ni som är bra och dom här som kanske är klassen under.

Dom kanske gör en 2;a och vem vet dom aknske har gått frammåt och klarar en del sköna trix.

Kan nån kille som verkar kunna så j*vla mkt *ursäkta ordet* kunna ge grabbarna tips.
Ni som klagar verkar vara så duktiga själv.

Haha, ja dom är nog jätteseriösa.
Typ lika oseriös som man kan hoppas att all "kritik" är, men där brister det dock. den är verkligen seriös :) ...seriöst skitrolig :D

KeEP IT reAL FreeRide GängStahZ

1. Kass musik...
2. Min 3.5 åriga kusinbarn gör skönare frontflips än ni!!!

Fan skärp er.. posta inte sådan här skit igen <_<

pinsamt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp