Film: carro å linas lilla film

vackert tjejjer! kul att få se en liten film.. men mera skidåkning!! hade vart roligt å se:)

snygg sw 3 Titti:)

å så tycker jag att man kan klippa bort musiken i slutet? :D

hej det är titi som skriver. ´kul att ni gilla filmen men vi ska göra en ordentlig sen å inte bara massa trams. hejdå:) tack btw

Filleforfan sa:
Allright! EDiterad av dit titti!?
Så här tycker iaf jag! Grymt coolt att ni drar ihop en film!
Men många av klippen klipptes alldeles för tidigt så man inte han se hela klippet.
Det är inte allt för kul att titta på halva backflips.
Sen måste du ju ta bort överflödig musik som ligger efter filmen har slutat.
Annars var filmen skön! grymma på mattan!

keep up!
Peace!
ja ska lära mej moviemaker lite bättre (hehe) så blire bättre nästa gång-

Du är fett grym Carro ;) Jag filmade allt på¨studsmattan :O ;D Borde stå med i filmen -_-

Super grym film! Låten och redigeringen va klockren! (Spec alla hjärtan =))

Titti ta ingen kritik från Filleforfan! Du är grym på moviemaker!! =P Bra att inte låten sluta heller så man hann lyssna klart =)

Vadå ta bort allt trams? Trams är skoj ju!! Vad ni än gör ta inte bort det =) Seriösa filmer sux ass!!

Väntar redan på nästa film!! Peace Girlies =P

lustigt att alla säger att filmen var så jävla bra, det var den ju knappast. ni sägert bara för att försöka få fuck;)

baardh sa:
lustigt att alla säger att filmen var så jävla bra, det var den ju knappast. ni sägert bara för att försöka få fuck;)
du har så jäkla rätt min vän. alla som raggar på free kan fortsätta dra i sin feberpenis:P

du den va kass, pinsamt att ni hoppar omkring på studsmattan med scarfs o tycker ni e ghetto. låten sög. ni kunde väl åtminstonde ha vänt alla bilder åt rätt håll? 1/5

Tillbaka
Topp