Hummpe Ny medlem 2007-05-25 [FILM] en helg i Trysil. #1 Här är en liten film från En helg i trysil nu i vintras. Vad tycker ni? Skriv gärna vad jag kan bli bättre på. See Ya! Senast ändrad: 2007-05-25
Här är en liten film från En helg i trysil nu i vintras. Vad tycker ni? Skriv gärna vad jag kan bli bättre på. See Ya!
Tobbe_Carlsson Ny medlem 2007-05-25 [FILM] en helg i Trysil. #2 kanske ska lägga upp en länk? Edit: skön film! bra musik och sköna klipp.. tycker att du helt klart kan lägga upp någon av dem andra filmerna oxå Senast ändrad: 2007-05-25
kanske ska lägga upp en länk? Edit: skön film! bra musik och sköna klipp.. tycker att du helt klart kan lägga upp någon av dem andra filmerna oxå
Hummpe Ny medlem 2007-05-25 [FILM] en helg i Trysil. #5 Shit va kass kvalle det blev när jag laddade upp den på Youtube
jeppenator Aktiv medlem 2007-05-25 [FILM] en helg i Trysil. #8 skön stämning i filmen men kanske lite för mycket bilåkning i början.. skön musik sköna klipp, bra fart. kanske inte dom värsta tricken men helt klart underhållande
skön stämning i filmen men kanske lite för mycket bilåkning i början.. skön musik sköna klipp, bra fart. kanske inte dom värsta tricken men helt klart underhållande
Hummpe Ny medlem 2007-05-25 [FILM] en helg i Trysil. #9 Danke. Det här var den första filmen jag laddat upp på freeride, men har ett par till på lager som kanske kommer upp här snart:P
Danke. Det här var den första filmen jag laddat upp på freeride, men har ett par till på lager som kanske kommer upp här snart:P
MBurestam Aktiv medlem 2007-05-25 [FILM] en helg i Trysil. #10 jag gillar den, härlig film. blir sjukt åksugen!!
Hummpe Ny medlem 2007-05-25 [FILM] en helg i Trysil. #11 Så..nu har jag lagt upp en studsmattefilm från nu i våras åxå..fast den ligger ju så klart på amatörfilmer - annat :P Checka den åxå.
Så..nu har jag lagt upp en studsmattefilm från nu i våras åxå..fast den ligger ju så klart på amatörfilmer - annat :P Checka den åxå.
Kruxelidux_ninjamaster Aktiv medlem 2007-05-26 [FILM] en helg i Trysil. #13 skön film. Bra Edit. inte bästa åkningen men kul att se på.
hyllengren Aktiv medlem 2007-05-26 [FILM] en helg i Trysil. #15 åkningen lämnar mkt att önska, men den är riktigt riktigt rolig att titta på och grymt bra redigerat! mer sånt!
åkningen lämnar mkt att önska, men den är riktigt riktigt rolig att titta på och grymt bra redigerat! mer sånt!
Hummpe Ny medlem 2007-05-26 [FILM] en helg i Trysil. #16 Tack allihopa! Jag funderar på att göra en "vintern 06 - 07" vad tro ni om det?:P Ta från allt jag filmat i vinter och dra ihop det till en stor film.?
Tack allihopa! Jag funderar på att göra en "vintern 06 - 07" vad tro ni om det?:P Ta från allt jag filmat i vinter och dra ihop det till en stor film.?
paffare Medlem 2007-05-26 [FILM] en helg i Trysil. #17 Låter bra, varför filma ifall man inte gör en film av det?:P
Hummpe Ny medlem 2007-05-26 [FILM] en helg i Trysil. #18 men alltså jag har ju gjort en massa småfilmer av materialet ...:D
s_ahlen Ny medlem 2007-05-27 [FILM] en helg i Trysil. #22 bra film men hade gärna sett fetare snurrar än 3or!
avillberg Ny medlem 2007-05-27 [FILM] en helg i Trysil. #24 den var skön, inte för mycket av allting om man kan säga så
F Filleee Ny medlem 2007-05-27 [FILM] en helg i Trysil. #25 jävlar, backflipen var lite oväntad :D bra bra (Y)