[Film]En liten film!

FilleJ

Aktiv medlem
[Film]En liten film!
Jag hade lite tråkigt så jag gjorde en liten film.
Det var tänkt att den skulle vara sammanhängnde och jag skulle springa omkring och leta upp alla mina skid grejer. Men sen hann jag inte med det. Så den vart som den vart!

Kom gärna med lite kommentarer men inte en massa skitsnack!:D

Låten: Supertramp - Breakfest in america

Senast ändrad:
[Film]En liten film!
fint, lite jobbigt bara att du filmade googlesarna i typ 20 minuter

[Film]En liten film!
Lite långa klipp.. du kan korta av dom avsevärt där de inte händer så mycket.. typ lite vid trappan å när du ska ta gogglarna.. var mycket dötid där

Kul ide om inte annat.. hade gärna sett ett par sw ups i trappan å 720 mute av.. men men..

Filma färdigt den å klipp om!! snälla :D

[Film]En liten film!
jeppenator sa:
Lite långa klipp.. du kan korta av dom avsevärt där de inte händer så mycket.. typ lite vid trappan å när du ska ta gogglarna.. var mycket dötid där

Kul ide om inte annat.. hade gärna sett ett par sw ups i trappan å 720 mute av.. men men..

Jadu jeppe! Jag ska klippa om den bara för dig:D OCh filma klart men jag skulle ju fan te vårdcentralen så jag hann ju inte mer:P Men asså klippningen är lite cp för jag klippte ihop den på typ 10min och sen ville jag att det skulle passa lite till musiken:D
Men jag ska tänka på det du sa:D

[Film]En liten film!
tack för alla softa kommentarer:D Det kommer nog bli ett liknande intro till våran skidfilm som vi tänkt producera nästa år.

[Film]En liten film!
Filleforfan sa:
jeppenator sa:

Jadu jeppe! Jag ska klippa om den bara för dig:D OCh filma klart men jag skulle ju fan te vårdcentralen så jag hann ju inte mer:P Men asså klippningen är lite cp för jag klippte ihop den på typ 10min och sen ville jag att det skulle passa lite till musiken:D
varför inte vänta med att klippa istället för att säga att du klippte på 10 minuter o slängde upp? isåfall hade du ju kunnat lagt upp den sen när du har klippt seriöst..

[Film]En liten film!
thom8 sa:
Filleforfan sa:
jeppenator sa:

varför inte vänta med att klippa istället för att säga att du klippte på 10 minuter o slängde upp? isåfall hade du ju kunnat lagt upp den sen när du har klippt seriöst..
Haha men jag orkade inte klippa mer och jag ville se vad ni tyckte om den.
Om det ens var nån ide att fortsätta och se om konceptet funkade som t.ex. ett intro.

[Film]En liten film!
sjukt coolt! och samma som ojamäe, har funderat på liknande grejer men aldrig med skidutrustningen! de va fett. lite långa klipp ibland, som t ex vid gogglesen men annars sjukt bra!

[Film]En liten film!
Såg en grejj till!! vid pjäxorna skulle du haft en lite mera utzoomad bild innan så man ser att dom står på hyllan.. sen en närbild..

samma i trappan efter.. de är för inzoomat.. lite mera halvbilder än närbilder hade inte setat fel fille..

som sagt jävligt rolig ide! kul att nån orkat göra film av det:D

[Film]En liten film!
Det gör väl ingenting att vissa klipp är långa. Det blir ju som att han går i realtid mellan du olika platserna i huset, och det blir coolt.
Några treor i min skola har gjort en musikvideo till Cascada - Everytime we touch där mer än halva filmen visar fötter som går. Vissa tycker nog att det är långtråkigt men det va ju det som gör filmen.

[Film]En liten film!
jeppenator sa:
Såg en grejj till!! vid pjäxorna skulle du haft en lite mera utzoomad bild innan så man ser att dom står på hyllan.. sen en närbild..

samma i trappan efter.. de är för inzoomat.. lite mera halvbilder än närbilder hade inte setat fel fille..

Uppenbarligen såg du ju att pjäxorna stog på hyllan. Jag tycker det är skitsnyggt filmat.

[Film]En liten film!
jeppenator sa:

Men man måste ju lämna lite åt fantasin jeppe:D
Men jag ska firra lite på dom långa klippen och grejer ska du se:D
Men inzomningen gör ju hela grejen det är ju liksom meningen att det ska vara sjukt inzomat. Men jag tänker på vad du säger och det är gött att ha någon att bolla ideer med:D jag ser fram emot att bolla lite ideér ,ed dig i framtiden lilleman:D

[Film]En liten film!
Filleforfan sa:
jeppenator sa:

Men inzomningen gör ju hela grejen det är ju liksom meningen att det ska vara sjukt inzomat. Men jag tänker på vad du säger och det är gött att ha någon att bolla ideer med:D jag ser fram emot att bolla lite ideér ,ed dig i framtiden lilleman:D
jeppe dom står vell på golvet lr har jag fel

[Film]En liten film!
skiiminator sa:
Filleforfan sa:
jeppenator sa:

jeppe dom står vell på golvet lr har jag fel
nope dom står inte på golvet men det spelar ju ingen roll vart dom står om man tänker efter:D

[Film]En liten film!
den va bra men du skulle ha klippt bort all extra tid när du inte gjorde nått....

de e som att ha med hela inruen i joi hoppet på varje klipp i en film...

[Film]En liten film!
da_man sa:
den va bra men du skulle ha klippt bort all extra tid när du inte gjorde nått....

de e som att ha med hela inruen i joi hoppet på varje klipp i en film...
hahahaha bra jämförelse:P skillnaden är bara att det är två ställen där det är dö tid.

[Film]En liten film!
sjukt bra filmare.
Men håller med många hära, lite jobbigt med glasögonen dära =)

bra klippning ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp