[Film] Erik Pousette i Kungsberget

regefalk

Ny medlem
En liten film på Erik Pousette från Kungsberget. Inte så mycket variation, men de fanns bara ett hopp.. Dålig kvalitet men är filmat med digitalkamra.

Vad kan bli bättre med redigeringen?

Ps. Jag har inget med filmen att göra, hjälper bara erik lite ;)

Varför lägga upp en film som är 47 sekunder lång? Känns lite ogenomtänkt tycker jag.

tyckte de bara var blixtar mellan klippen=/ pröva o lägga till olika effekter så ska de nog bli bättre=)

dålig upplösning. sen måste ja säga att du hade jäklit fina kläder å skiis. hmm.. redigeringen va inte så bra tyckte ja. åkningen va hyffsad. du hade en del fina trickd på boxarna. såg elov olssons innan... de gjorde nog lite me..

jag själv är ingen av d bättre när d gäller o redigera en film, men ur en oruttinerads ögon gillar jag inte att blixtarna kommer under själva tricket....dock var åkningen naaajs!

Tjorre

Senast ändrad:
Rege, låt klippen rulla några hundradelar till innan du blixtrar till och byter klipp.

peace annars .

Odlander sa:
dom har väl sprutat på det, eller?
mjo, ja va där första gången i onsdags men de va jue fett litet då iaf.. sen så va de nån som sa att dom sprutade senare samma kväll:).. man får väll hoppas på att de äe större nu;D

aha, trodde du mena att du inte åkte.. :D

posette,

samma ord till dig.

låt klippen rulla några hundradelar till innan du blixtrar till och byter klipp.

eenglund sa:
Swerin; varför klaga så pass mycket, du kan trots allt inte göra lika bra saker :<
ehh? skulle nog tro det faktiskt lilla kalleballe:) sen va de redigeringen som sög..
åkningen va väll ok.

Ok åkning, lägg ner blixtarna de blir bara jobbigt kanske nån här och där men inte typ i varje klipp.

Tillbaka
Topp