[FILM] H-by Ski Team *Walk of Fame*

snälla kan ngn säga till mig vad som var bättre förra året ( förutom att andreas ojamäes åkning var lite vassare)

svårt att förklara.. de känns alltid som att de gamla är bättre i början för de är de man är van vid.. men de va väl helhetsintrycket.. och så va den lite fylligare å kanske snäppet bättre redigerad..

men årets innehåller ju gryyymt mycket mer humor.. fast jag skulle gärna se ännu mer flum.. man kan alldrig få för mycket av HBY.. i love u boys.. <3<3<3

niclass sa:
hyllengren sa:
grym rulle! bra åkning schyst deedigering, dock ett antal låtar ja hört förut... och ni borde ha utvecklat blade-avsnittet mer, varför inte dubbelvolt:P

nej gyrm rulle!
låtar hört förut? utveckla dig....
Två låtar har varit med i filmer från ihateny.net, heat harvest och vermont open. Dock inget jag rör upp mig på.

Jag tycker att filmen var bättre än almost. Då satt man bara och väntade på Rastavibbs del, nu rippade alla.

Allt var bra, redigering, åkning, musik och upplägget. Och slutet var det roligaste på länge.. när du sa "med bland annat inspiration av Tom Wallisch"

:D

Mycket bra.

Hby måste ju vara skönaste amatörerna ever!

Bästa filmen på länge, humor, sjukt bra åkning, bra redigerad, ALLT!

älskar denna film!

jag vet vad som var bättre förra året..
filmningen var mycket bättre då!

ps. chris o'connel är fotograf..

en fråga till (head camera)
du säger att du har *sattsat på att bli en bättre rail åkare med insperation av tom wallisch*, varför är det inte något rail klipp på dig då?

hHarlaut sa:
du säger att du har *sattsat på att bli en bättre rail åkare med insperation av tom wallisch*, varför är det inte något rail klipp på dig då?
de lät ju som du ! ja tror nog att de var en imitering av dig
ig !?

Senast ändrad:
hHarlaut sa:
Woot? klippet efter han säger det är mofo adri in the mofo house railing!

hHarlaut sa:
Antingen är du dum i huvet, eller så har ja ghelt missuppfattat grejen med denna kommentar... Jag tror mer på det första alternativet...

Riktigt schysst film från hby gänget.

Om man jämnför med förra årets film så är glappet mellan rastavibrationer och resterande delen av gänget så stor.

Alla har utvecklats grymmt mkt som jag ser det.

Jävligt skönt me humor i filmen också.

klar 4/5 vill gärna se många fler filmer av er!

jhei sa:
skönare än alomst men lite sämra åkning. bättre låtar
Sämre åkning? är du seriös?
Okej, Adde hade inte lika mycket åkning som förra året. Dock var han skada mer än halva säsongen iår, petter är sjukt bra! Joar har utvecklas som fan, Kolla på tommie! han har ju skönaste stilen i filmen! Sedan kollar du på leek. 9 mute, Jag fattar inte vad du menar med sämre åkning iaf

nleek sa:
snälla kan ngn säga till mig vad som var bättre förra året ( förutom att andreas ojamäes åkning var lite vassare)
Jag tror att det beror på att ni filmade ifrån fler ställen förra året, det blir större variation. den här filmen var i stort sätt filmad bara ifrån kungsberget

Tillbaka
Topp