film: inte Bara Jon Som Sätter Kangaroo Längre

jeppenator

Aktiv medlem
jag hitta en film från kläppens snowpark där några åkare provar på dubbel flippar.. även kangaroo flip.. hejt sjuk video.. så jävla nice kolla in den på: http://rapidshare.de/files/18100116/Dubbelfippel_2.mpg.html

För å se filmen så går ni längst ner på sidan och väljer free under spalten längst till höger, sen kommer en ny sida där det står att man ska vänta i typ 50 sekunder.. sen ska man fylla i några bokstäver å sen är det bara att tanka den!

Inge mer att säjja.. titta å njut..

Senast ändrad:
jimjim heter han på freeride... måste vara en av åkarna me bäst stil i sverige.. sätter allt så cleant.. såg när han satte en swich cork 1080 tailgrab eller nått liknande.. hur snyggt som helst:P men men .. andra måste juh slita för å sätta en 5a me lite stil:P

Som Jon sa " De är snart ikapp. Jag har kanske egentligen grävt min egen grav nu."

Senast redigerad av en moderator:
jävlar va grymma, om ni kollar ungefär 47 sekunder in i filmen ser ni hur en tweakar as skönt en typ kangaroo. En satte ju kangaroo också.
Nice!

Tja, det där var ju "rätt" så fräckt! Fy fan vad folk är grymma på att hoppa...
(Hm, vad hände med tiden då utmaningar om manligheten avgjordes utanför pisten? Jag saknar den.. ;))

haha en total ägning, jon har tränat hårt som fan i vattenhopp både i brasilien och i australien så kommer dessa snubbar å pippar på några försök :D

Dr. Snow: Utmaningar angående manlighet avgörs fortfarande utanför pisten!

Utter: Det här klassas inte som gubbjibbing, punkt.Haha jag bröt mot reglerna igår och gjorde nästan 900...suck

Einar: Nej det är absolut inte gubbjibbing, bakåtvolten är dock ok. Illa där med 900, inte bra alls. Haha

Säkra grabbar, men välj en bättre sida nästa gång ni skall ladda upp något :) (Klart, det är alltid kul med lite IQ-test, men var fel läge här).

För å se filmen så går ni längst ner på sidan och väljer free under spalten längst till höger, sen kommer en ny sida där det står att man ska vänta i typ 50 sekunder.. sen ska man fylla i några bokstäver å sen är det bara att tanka den!

Senast ändrad:
kan nån skicka den till mej? jag tankade den, men sen tappade jag bort den och jag får inte tanka den igen om jag inte betalar...

kan nån skicka den till mej? jag tankade den, men sen tappade jag bort den och jag får inte tanka den igen om jag inte betalar...

Utter: Jag vet, det är illa, men jag är rädd för bakåt. Kan bara snurra rakt..haha, jag gjorde en rak 720 utan grab dock, det är lite gubb

Fattar fan inte hur man laddar ner filmen.
Kan ingen förklara mer exat vart man fyller i bokstäverna?
Jag får bara fram nå jävla upload skit!!

Du skulle inte kunna tänka dej å skicka den till mej istället?

andreas_813@hotmail.com är koden=)

men vafan.. jon har övat i vattenhopp å på studsmatta å allt..sen kommer en helt okänd kille å sätter de på snö på typ andra försöket.. ge han lite props fan!

efter att du har tryckt på free så väntar du några sekunder. sen finns det en liten ruta. och breve rutan så finns det stora bokstäver eller siffror. dom siffrorna ska du skriva i rutan. sen trycker du på download grejjen.

Tillbaka
Topp