Ja jag filmade bara en kort stund...ville kolla vad alla tycker om tricken..inte filmningen och redigeringena_j sa:nice.. men typ samma vinkel hela tiden ;/ men annars bra![]()
va menar du?jeppenator sa:nice klipp.. men lite spret stil
undrar jag med? han har ju asskön stilJekub sa:va menar du?jeppenator sa:nice klipp.. men lite spret stil
Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.Agerstig sa:du kanske borde variera vinklarna lite?
han skrev där uppe kommentera bara hoppningen .Agerstig sa:du kanske borde variera vinklarna lite?
de kommerDannee sa:å hade hoppats på lite dubbel flippar men annars var det najs trick.
stilen är skön.. men på me ett par mjukisbrallor å en stor tröjja så är den ännu bättre.. studsmatta ser snyggare ut i stora kläder..scratchfs sa:undrar jag med? han har ju asskön stilJekub sa:va menar du?jeppenator sa:nice klipp.. men lite spret stil
kan tänka på det :Djeppenator sa:stilen är skön.. men på me ett par mjukisbrallor å en stor tröjja så är den ännu bättre.. studsmatta ser snyggare ut i stora kläder..scratchfs sa:undrar jag med? han har ju asskön stilJekub sa:va menar du?
tror att de är shortsen som får mig å tycka att de ser spretigt ut.
jacob har galna grabs.. å unnatural snurrar! keep it up
Han är mobbad som inte har nå vänner som vill filma honom. Sen är TOM WALLISCH låt ganska braJekub sa:Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.Agerstig sa:du kanske borde variera vinklarna lite?
här är man cool bara för att man har kommenterat lite ironiskt om din "gangster" bild =) LoLWilheIm sa:Han är mobbad som inte har nå vänner som vill filma honom. Sen är TOM WALLISCH låt ganska braJekub sa:Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.Agerstig sa:du kanske borde variera vinklarna lite?
Vet...hon är fett GMBackstrom sa:Haha fett gangsta syrra!
Hon är såå straight outta compton =)duffman sa:skön flm, fetaste "gängstern" i slutet... älskade "pk muten"...