[FILM] Jakob Lundberg SGP Crew

spacepope

Aktiv medlem
Hej.
Filmade några snabba klipp och klippte ihop en film på 5 min. Kommentera hoppningen inte redigeringen för den suger ändå!

notera även gangstern i slutet som inte är jag utan min 4 åriga lillasyster! =)

Agerstig sa:
du kanske borde variera vinklarna lite?
Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.

men kolla va han har skrivit, han ville ju bara veta va folk tyckte om hoppningen!

fett hoppat:D gillar tricken

redigeringen ska jag inte kommentera för de va ju inte de du ville visa
dock var det den sämsta remixen på party and bullshit jag hört:P

Senast ändrad:
scratchfs sa:
Jekub sa:
jeppenator sa:
nice klipp.. men lite spret stil
va menar du?
undrar jag med? han har ju asskön stil
stilen är skön.. men på me ett par mjukisbrallor å en stor tröjja så är den ännu bättre.. studsmatta ser snyggare ut i stora kläder..

tror att de är shortsen som får mig å tycka att de ser spretigt ut.

jacob har galna grabs.. å unnatural snurrar! keep it up

Synd att den inte ens var fem minuter :D Men du hade skön stil och gjorde bra ifrån dig på mattan. Men jag håller med om att din lille i slutet endå var mest G ;P

Jekub sa:
Agerstig sa:
Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.
Han är mobbad som inte har nå vänner som vill filma honom. Sen är TOM WALLISCH låt ganska bra

WilheIm sa:
Jekub sa:
Agerstig sa:
Han är mobbad som inte har nå vänner som vill filma honom. Sen är TOM WALLISCH låt ganska bra
här är man cool bara för att man har kommenterat lite ironiskt om din "gangster" bild =) LoL

du har sjukt jävla snygg stil ! sen kan du ju lägga ner lite mer tid på redigeringen . men rullen var najs !

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp