Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
i know !OLLE_E sa:dina cork 9 e fett feta!! men alma e endå coolast xD
tycker den e ganska bra jag :Partisty sa:fett hoppat:D gillar tricken
redigeringen ska jag inte kommentera för de va ju inte de du ville visa
dock var det den sämsta remixen på party and bullshit jag hört:P
Men en film blir inge kul att kolla på om du bara har samma vinkel! Lixom du snackar om att vi ska se dina feta trick. Men va fan halva freeride sätter dina feta trick!Jekub sa:Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.Agerstig sa:du kanske borde variera vinklarna lite?
är det bara jag som tycker att man inte behöver så mycket olika vinklar i studsmattefilmer?Filleforfan sa:Men en film blir inge kul att kolla på om du bara har samma vinkel! Lixom du snackar om att vi ska se dina feta trick. Men va fan halva freeride sätter dina feta trick!Jekub sa:Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.Agerstig sa:du kanske borde variera vinklarna lite?
Så lägg ner lite jobb på filmandet istället så skaru se att det blir bra!
Äre bara jag som tycker att om man lägger ner lite tid på en film så blir den mycket bättre?Jekub sa:är det bara jag som tycker att man inte behöver så mycket olika vinklar i studsmattefilmer?Filleforfan sa:Men en film blir inge kul att kolla på om du bara har samma vinkel! Lixom du snackar om att vi ska se dina feta trick. Men va fan halva freeride sätter dina feta trick!Jekub sa:Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.
Jo de tycker jag med...kan göra det nästa gång...men bara så du vet så suger jug på att redigera!Filleforfan sa:Äre bara jag som tycker att om man lägger ner lite tid på en film så blir den mycket bättre?Jekub sa:är det bara jag som tycker att man inte behöver så mycket olika vinklar i studsmattefilmer?Filleforfan sa:Men en film blir inge kul att kolla på om du bara har samma vinkel! Lixom du snackar om att vi ska se dina feta trick. Men va fan halva freeride sätter dina feta trick!
har ändrat mig.. jakob.. din stil är galen.. de är dedär spretiga som gör de så jävla snyggt.. faaan va grymt bra de är... jag vill också!jeppenator sa:stilen är skön.. men på me ett par mjukisbrallor å en stor tröjja så är den ännu bättre.. studsmatta ser snyggare ut i stora kläder..scratchfs sa:undrar jag med? han har ju asskön stilJekub sa:va menar du?
tror att de är shortsen som får mig å tycka att de ser spretigt ut.
jacob har galna grabs.. å unnatural snurrar! keep it up