[FILM] Jakob Lundberg SGP Crew

Jekub sa:
Agerstig sa:
du kanske borde variera vinklarna lite?
Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.
Men en film blir inge kul att kolla på om du bara har samma vinkel! Lixom du snackar om att vi ska se dina feta trick. Men va fan halva freeride sätter dina feta trick!
Så lägg ner lite jobb på filmandet istället så skaru se att det blir bra!

Filleforfan sa:
Jekub sa:
Agerstig sa:
du kanske borde variera vinklarna lite?
Jag har filmat det helt själv genom att ställa kameran på en låda och sen sätta på kameran å sen springa fram å hoppa å sen stänga av den. jag pallade inte med massa olika vinklar. plus att det är filmat på några minuter.
Men en film blir inge kul att kolla på om du bara har samma vinkel! Lixom du snackar om att vi ska se dina feta trick. Men va fan halva freeride sätter dina feta trick!
är det bara jag som tycker att man inte behöver så mycket olika vinklar i studsmattefilmer?

Jekub sa:
Filleforfan sa:
Jekub sa:
är det bara jag som tycker att man inte behöver så mycket olika vinklar i studsmattefilmer?
Äre bara jag som tycker att om man lägger ner lite tid på en film så blir den mycket bättre?

Filleforfan sa:
Jekub sa:
Filleforfan sa:
Äre bara jag som tycker att om man lägger ner lite tid på en film så blir den mycket bättre?
Jo de tycker jag med...kan göra det nästa gång...men bara så du vet så suger jug på att redigera!

jeppenator sa:
scratchfs sa:
Jekub sa:
undrar jag med? han har ju asskön stil
stilen är skön.. men på me ett par mjukisbrallor å en stor tröjja så är den ännu bättre.. studsmatta ser snyggare ut i stora kläder..

tror att de är shortsen som får mig å tycka att de ser spretigt ut.

jacob har galna grabs.. å unnatural snurrar! keep it up
har ändrat mig.. jakob.. din stil är galen.. de är dedär spretiga som gör de så jävla snyggt.. faaan va grymt bra de är... jag vill också!

Tillbaka
Topp