kulDannee sa:varför lägga upp filmen om du tycker den är dålig?
okej..tricken är ok för att vara oss...men som du säger så suger redigeringen för ja har inte nått bra redigeringsprogram =(avillberg sa:fett sköna trick ju, varför var den dålig?
redigeringen kan alltid förbättras, men jag tyckte den var helt ok=)
Hehe..jaa..inget stativ tyvärr =(jeppenator sa:sköna trick.. men skakigt filmat..
jag redigerar me windows movie maker xD...ere nån som har nå tips på vart man kan skaffa nåt bättre?Head-Mojo sa:asså jag tyckte at det var assköna trick, dock tror jag som typ alla andra att redigeringen behöver förbättras lär dig typ att använda vista elr ngt liknande
:D
ookeeej...Huggybear sa:jag hatar tår.
håller med, sjukt sköna tricks :Davillberg sa:fett sköna trick ju, varför var den dålig?
redigeringen kan alltid förbättras, men jag tyckte den var helt ok=)
blir så med youtube vettu :/Gurra sa:Den va bra. kanske typ ibland ser man knappt andsiktrerna men bra
tack så mktKruxeliduX sa:Den va clean juh.
du kan ju skaffa primeier elements lr nå såntJekub sa:jag redigerar me windows movie maker xD...ere nån som har nå tips på vart man kan skaffa nåt bättre?Head-Mojo sa:asså jag tyckte at det var assköna trick, dock tror jag som typ alla andra att redigeringen behöver förbättras lär dig typ att använda vista elr ngt liknande
:D
Den va ju fett dampigDeespin sa:http://www.avid.com/products/freedv/index.asp är ett bra gratisprogram..
Förövrigt så tycker jag ungefär som Jeppe om filmen =)
som alla har sagt xDzibba sa:synd att ni inte är så bra på att redigera :P men grymmmmmmmmmt hoppat![]()
ja hittade fan inte studsmatta asså...så ja tog amatörfilmer - annata_sjoblom sa:fel forum kategori?
38000:-Knurteball sa:vad kostade mattan med gum matta? de är ju typ gympa matta =)