Film - NÄS SNOWPARK

Film - NÄS SNOWPARK
asså ändra allt. Filmningen va tråkig - försök hitta spännande vinklar och bra ljus (håll även kameran still eller köp stativ), åkningen kan man ju inte säga så mycke mer om än att ni borde försöka hålla er på benen, redigeringen va ganska tråkig - lägg ner mycket tid när ni redigerar och kolla igenom de många gånger, försök också hitta bra musik till bra redigering om ni förstår vad jag menar.
Dock roligt att ni bygger hopp hemma å tar fart me scooter sånt är fräsigt att se(Y)

Film - NÄS SNOWPARK
Hahahaha, de sista i filmen va ju skönast "aah filmar du mig" .. humoR ! :> haha. (lite för mycke "dötid" utan skidåkning annars kanske?) :)

Senast ändrad:
Film - NÄS SNOWPARK
Den var ju rolig ju :) om de är fler som har sånna hära filmer från era gårdar så lägg in dom..har en själv men jag har inte en aning på hur man lägger in den på forum

Film - NÄS SNOWPARK
"it's a long way to the top if you wanna rock and roll"

Kul film :)

-Redigeringen
-Låten... får en förnimmelse när jag hör den
-Mer oväsentligheter än vad det borde vara

+Skidteamet (tah cREW)

Film - NÄS SNOWPARK
skön backyard backe eller va man ska säga.
redigeringen och filmningen va crap däremot.
då det är flatljus så tänk exta mycket på vinklarna, håll still kameran, har ni spasm så skit i followcam. väldigt oseriös klippning, mycket dötid som någon sa, för mycket av inruns osv, ingen tajming. låten får en att tänka på gymnastik från 80talet ungefär, smaksak iofs men sämre val tycker jag inte att man kan hitta.
men de var bra glädje och rätt skön åkning!

fred.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp