Film på brorsan

erikinair

Ny medlem
Film på brorsan
här är en rolig film på min brorsa.Det är inte direkt en skidfilm men skitsamma.
Skriv gärna tips på vad dom kan göra bättre tills nästa gång dom gör en film:D
Skriv inget NEGATIVT.

Film på brorsan
bättre filmkvalitet och flera olika hopp skulle bli mer intressant. sen skulle det se högre ut med om man filmar närmare från marken. såg kul ut o åka förövrigt :)

Senast ändrad:
Film på brorsan
Tyckte filmen var barnslig. Och ni verkar inte lagt någon större möda på varken redigering eller vinklar. Orkade inte titta färdigt.

Film på brorsan
en sak som kund ha varit bättre e att dom kunde ha landat rätt nån gång ... sen just pulka åkning e inte min typ av favorit film men nån kanske gillar det.

Film på brorsan
Tips:
-Skippa starwarsimitationen i början..
-Klipp bort ljudet av fjortisarna som skrattar o skriker i bakgrunden..
-Köp coolare snowracer o pimpa den me häftiga flames o bling bling (se pimp-my-snowracer för inspiration..

Senast ändrad:
Film på brorsan
Petten sa:
bättrre redigerigns program
Det beövs absolut inget bättre redigeringsprogram till den här typen av filmer!
Det som skulle kunna bli bättre till nästa gång är som många nämt kameravinklarna och lite mer våghalsig åkning om en sån här film ska bli intressant för allmänheten.
Som det är nu så är filmen endast kul för dom som medverkar alternativt känner dom medverkande. Det som är bra är att ni är ute i snön och har kul samt gör en film, det är bra att börja tidigt med redigerning och liknande. Sen ett tips till alla som gör filmer, det är inte effekterna och redigeringsprogramet som gör filmen, det viktiga är kamera arbetet!

Film på brorsan
Suger är nog ett lindgrigt ord ^^ Ca 239 likadana slängningar i ett hopp som min 5 åriga kusin tar stående i pulka.

Film på brorsan
Varför lägga upp den? trodde ni att alla skulle tycka den var bra? trodde ni att nån skulle tycka att den var rolig? vad tänkte ni på?!

Film på brorsan
var ni seriösa med att man inte ska se den om man är känslig tittare ?

Film på brorsan
jag tyckte den va ganska bra, avancerad åkning i olika miljöer.. mycket bra redigerat och bra filmat,,.

bra killar fortsätt i den stilen !

Tillbaka
Topp