[FILM] Påskjibb från Sestriere

Drisen

Ny medlem
Här är en film från det italienska Sestriere. Det är min andra skidfilm jag gör och lägger upp här.
Åkare är jag själv, en polare och hans lillebror 14år.
Filmen är bara på ett hopp för deras "park", som det är synd att kalla det, innehåll i princip bara detta hopp som var nogorlunda rätt i storlek. Eftersom att det var så få hopp och dålig park så åkte vi bara runt o softade lite när liftarna stängt.. här är resultatet iaf.

Skriv gärna en kommentar, beröm oss gärna ;) Men säg bara inte att den suger, skriv gärna vad jag/vi ska förbättra. Åkningen kommer ju så småningom, men redigeringen är jag kass på, så där behövs tips :)
Angående kvaliteten så vet jag att den är kass, har verkligen inte filmat med någon mobilkamera som någon trodde på min förra film, tror det är youtube som försämrar..hur som helst, enjoy!

edit: btw kan väl någon snäll själv slänga upp filmer här på fr, fattar aldrig hur man gör ;)

Senast ändrad:
OscratchO: Asså precis denna kommentaren jag inte vill ha.. Om du nu tycker det, kan du inte skriva lite mer vad jag/vi ska ändra på. Är det redigeringen, filmvinklar, åkningen, allt, eller nåt helt annat du tycker är trist och enformigt?
Sen som jag skrev, ett hopp, vi filmade 2 eftermiddagar, finns ingen lift, inte så lätt att få olika vinklar..

marer: As schysst att du la upp den! Hur gör man? ^^

faktiskt så orkade jag inte titta på hela.
Sen, SJUUUUUUUKT coolt att dra ner arslet och visa de och tycka det är roligt. Så gjorde jag också när jag var liten.

tack hej

fredrik_p: dra ner arslet..de hade jag ingen aning om hur man gjorde :D
haha, men va fan va alla e gnälliga idag då..tar la bort filmen då om ingen vill se..

Nej nej alla borde få se slutet så sjuk kul när folk är arga för att det inte går som dem vill :P

ett tips är att stå närmre istället för att zooma in, de blir så jävla skakigt då...

Yepp, kul film :) men sattsa på lite grabar på 7orna (inte för att jag kan det, men det blir roligare att kolla på då). och skaffa ett stativ vettja!"

sthlm_jibber: Som jag skrivit tidigare, ingen dålig kamera, youtube som gör det. Vinklar, som jag skrivit tidigare filmade vi i typ 1 timme totalt sett, det fanns ingen lift, uppskattar iaf att du gillar tricken :)

Tornkvist: De var vigge, jag körde i den bruna burton tröjan, vigge i den svarta och ogge var bara med en gång, han körde i gul jacka, drog 7a i slutet..

jocke_92: Det kommer, är inte så duktiga än, första gången alla 3 satte 7an typ.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp