E
effeh
Guest
[FILM] Rast på Orsaskolan
sköna dubblar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha aa..vissa e trimmade som fan :PRobbott sa:hahah klockrent å höra mopparna i bakgrunden, bra hoppat annars killar yeee
ca 13000:-engstromm sa:cool film
ved kostar en sådan matta
de kommer..charpentier sa:fan va najs grabbardiggar höjden .. om ni gjorde det här på en rast o kan så mycke bättre får ni snart lägga ut en update för ja vill se mer från den mattan o mer dubbel volter som jag inte vågar göra själv
![]()
aa kanske lite =)fredrik_p sa:Den där mattan är livsfarlig. :p
mm vi hade me een kamera till skolan :Pwenne sa:hade ni kamera på rasten?
den kostade visst 38000:-Jekub sa:för de första så e inte mattan våran utan den ägs utav en skola som utbildar folk till skidlärare...mattan kostar ca 13000:- tror jag och den finns på www.eurotramp.comDannee sa:Vad kostar mattan och var har ni köpt den och vad heter den ..Fina flipps
sant...jo de va kul i helgen...vi får göra om de snart :Pjeppenator sa:den kostade 38 000
ganska sjysst matta.. hoppa på den hela helgen. j*vlar va man flyger om man satsar lite
tackar tackar...kommer nog bli lite bättre snart när vi har filmat/hoppat mer !ScratchPro sa:Inte dålig matta? Ni va bra på å hoppa :D
man behöver inte vara seriös för att hoppa högt ! :P nice film !Jekub sa:skulle gärna vilja se er snurra på med mer höjd på en matta som är 2m bred...de e inte så jävla najs å landa på kantskyddet me sån höjd...och som ja säger så är de inte så värst seriöst vi gjorde de på en rast....Marrccus sa:sant santhyllengren sa:snygga dubblar!
men med den mattan borde ni verkligen få mer höjd(inte för att va elak, men de borde ni!)
Visst ...vi kan filma när vi hoppar högre...men som sagt...mattan är ruskigt smal och jag har redan flugit ut några ggr...ppetter sa:man behöver inte vara seriös för att hoppa högt ! :P nice film !Jekub sa:skulle gärna vilja se er snurra på med mer höjd på en matta som är 2m bred...de e inte så jävla najs å landa på kantskyddet me sån höjd...och som ja säger så är de inte så värst seriöst vi gjorde de på en rast....Marrccus sa:sant sant
För att när man ska snurra på lite får man obalans på den höjden (iaf jag) och då blir de så :P men ja håller med , ja ser cp ut xDHannesK sa:du i blått såg ut som ett cp barn när du skulle snurra. varför de?