[FILM] Rast på Orsaskolan

charpentier sa:
fan va najs grabbar :) diggar höjden .. om ni gjorde det här på en rast o kan så mycke bättre får ni snart lägga ut en update för ja vill se mer från den mattan o mer dubbel volter som jag inte vågar göra själv :(
de kommer..

Jekub sa:
Marrccus sa:
hyllengren sa:
snygga dubblar!

men med den mattan borde ni verkligen få mer höjd(inte för att va elak, men de borde ni!)
sant sant
skulle gärna vilja se er snurra på med mer höjd på en matta som är 2m bred...de e inte så jävla najs å landa på kantskyddet me sån höjd...och som ja säger så är de inte så värst seriöst vi gjorde de på en rast....
man behöver inte vara seriös för att hoppa högt ! :P nice film !

ppetter sa:
Jekub sa:
Marrccus sa:
skulle gärna vilja se er snurra på med mer höjd på en matta som är 2m bred...de e inte så jävla najs å landa på kantskyddet me sån höjd...och som ja säger så är de inte så värst seriöst vi gjorde de på en rast....
man behöver inte vara seriös för att hoppa högt ! :P nice film !
Visst ...vi kan filma när vi hoppar högre...men som sagt...mattan är ruskigt smal och jag har redan flugit ut några ggr...

Kul att se våran studsmatta här på fr! Jag bor på balkongen ihop med "sante" här på fr finns en logiskt förklaring till att den står där den står! ;) Den kostar 38.000kr + moms så de är inget man leker sönder för vi får inte en ny direkt! Alla är välkommna att hoppa man måste bara skriva under ett papper som säger att man inte stämmer oss om man skadar sig typ. Samt att det ska finnas en elev eller ansvarig från skolan på plats. Detta är självklart gratis att hoppa. Vi är inte griniga vi vill bara behålla våran matta i bra skick kanske förståligt!!! //Richard

Tillbaka
Topp