Film: Studsmatta 2006 (hela filmen)

Får man fråga varför du snurra ett varv efter att du landat typ varje gång? ;P

sry om ja e negativ men den va inte så bra men de här är lite varför den va badazzzzz
-bara rockmusik
-dryga textremsor
-inte så mycket variation
-ni kunde ha lagt in de där me gräsklipparen o inlinsen utan att behöva skriva en förklaring
-klipp lite bättre till musiken

tottois sa:
sry om ja e negativ men den va inte så bra men de här är lite varför den va badazzzzz
-bara rockmusik
-dryga textremsor
-ni kunde ha lagt in de där me gräsklipparen o inlinsen utan att behöva skriva en förklaring
En jibbfilm utan hårdrock är inte en jibbfilm ^^
Jag håller med om att det är drygt med textremsorna men det är ej jag som har gjort den.

Idioter! HUr kan man ens lägga upp en sån världelös film? Enformiga trick som enbart var fula! Usch, skäms på er!

han över roterar ju alla sina hopp hela tiden, det va lite störande. och så har dom förstorat upp filmen så att det blev suddig ett - för det. men annars helt Okej.. ja och mina polare kommer med en movie på studsmatta snart :P

skippa gräsklipparen.. jag fatta inte ett skit om va de handla om xD.. sen va kvaliten inte den bästa.. å så måste ni varieta tricken och fixa ett stativ!

5 min studsmattefilm blir bara drygt o enformigt.. ta de bästa o gör den 2 min istället.

Senast ändrad:
Vi får väl göra en ytterligare remake då...
men de dampar sej när jag försöker lägga upp filmen på google videos men jag har iaf tage bort gräsklipparen och textremsorna som var dryga.

hej hopp. så här tycker jag. kass musik (de vet du att jag tkr:P) samma trick hela tiden, men de erätt cleana trick. texten stör mig och gräsklipparn bborde hållas inom lås och bom. moahaha

ja vissa vill ju ha en längre film med samma klipp och tråkiga text-remsor......ne bättre filmer han man sett......dom flesta har nog redan förklarat va ni kunde gjotr bättre så jag behöver nog inte säga nåt......

Ta inte illa upp nu men det var riktigt dåligt redigerat, ska inte bara va negativ .. fanns några snygga trick, kan tänka på å inte flaxa så mycket när du gör dom , kan inte säga att ja ä så mycket bättre men säger det från egen erfarenhet .

haha,det låter som att de ska vara sveriges bästa när man hör namnet och förklaringen på filmen hahaha tror ni verkligen att man orkar kollar på sånt i 5min?

lite enformigt med bara d-spin och cork hela tiden.. men annars var det helt ok.

Jibbgunnar sa:
han över roterar ju alla sina hopp hela tiden, det va lite störande. och så har dom förstorat upp filmen så att det blev suddig ett - för det. men annars helt Okej.. ja och mina polare kommer med en movie på studsmatta snart :P
Det är Google video som förstör kvallan

GregerGreggan sa:
tottois sa:
-bara rockmusik
-dryga textremsor
En jibbfilm utan hårdrock är inte en jibbfilm ^^
Jag håller med om att det är drygt med textremsorna men det är ej jag som har gjort den.
Du kan ju inte säga att en jibbfilm inte är en jibbfilm utan hårdrock, för det första så är det här inte en jibbfilm, det är en studsmatte film. Och om det nu är så som du säger att en jibbfilm inte är en jibbfilm utan hårdrock, ja då finns det inte så många jibbfilmer här i världen. tänk efter innan du kommer med ett utlåtande.

köp en bättre kamera, stativ, öva lite mer på mattan, börja redigera i vegas lr nått annant än moviemaker så gör ni en clean film nästa år! ;)

/ W

Tillbaka
Topp