Film: studsmatta film, ta en titt !

Mattias_h

Ny medlem
jag och några kompisar har gjort en liten studsmatte trailer och det kommer mest troligt att bli en hel film längre fram i sommar.
Den text som är i filmen har jag skrivit på engelska för att jag ska kunna lägga upp den på NS om jag känner fört.
Engelska är inte min stora talang så gramatiken är inte på topp !

http://media.putfile.com/trampoline-2K6

skriv om länken inte funkar som den ska, har haft lite problem med den.

Har även en trailer till till samma "lång film" men vet inte om jag orkar ladda upp den,
kanske gör det senare.
Pz / mattias

Senast ändrad:
active x tror jag ger bättre kvalitet? hörde en kompis prata om nått sånt, själv har jag ingen aning :P

sweet!... jävligt nice hoppning!... måste bara tilläga att han i vitt ser exakt ut som mej på stil å grejjs..samma frisyr å allt..samma kläder som jag brukar ha när jag hoppar:S är detta nått mysko sammanträffande??.. jävligt skumt!..

men bra film.. lite jobbiga ljud i låten.. typ skar i öronen.. annars va hen helsoft!

jeppenator de där va mina slappkläder... så köra du på sånna me fett:P men köra du me en vit och grön oakley t-shirt? eller hur de stavas...

ps: har klippt mig så jag tror inte att du har samma frissa nu:P

SVENKE sa:
jeppenator de där va mina slappkläder... så köra du på sånna me fett:P men köra du me en vit och grön oakley t-shirt? eller hur de stavas...

ps: har klippt mig så jag tror inte att du har samma frissa nu:P
haha ok.. nä men jag hoppar ofta i mjukis brallor å vit t-shirt.. typ som du.. trodde fan attt nu hade filmat mej först... va tvungen att ta en extra titt för å se om de inte va jag.. sjukt lik på stil å allt ocksså!:D typ samma skills me!:D.. jag har hittat min tvilling:D

måste filma mer när dom riktiga snurrarna kommer!!! blir nog lite dubbla volter åsså sjuka spinns!!! fan dom kanske splittade oss på bb:P haha närå... fett att vi e lik varandra då!!! jeppenator va e ditt bästa trick?

SVENKE sa:
måste filma mer när dom riktiga snurrarna kommer!!! blir nog lite dubbla volter åsså sjuka spinns!!! fan dom kanske splittade oss på bb:P haha närå... fett att vi e lik varandra då!!! jeppenator va e ditt bästa trick?
haha måste nog vara så;P.. bästa tricket nu är nog d-spin 1080 å cork 1080(90 grader ifrån).. sen har jag varigt skitnära på både dubbel front å dubbel back:(.. sen massa spins me olika grabar.. sätter iag alla olika snurrar (typ misty,bio,cork,d-spin å så vidare).. sj då? va e ditt/dina bästa trick?

mitt bästa e d-spin 1440!. men om man ska sätta 1440 på matta så ser det så jävla skummt ut när man spinner så in i helvete!!!
nä men man hoppas på mer utveckling inför sommaren!!!!
känns så enformigt me dom här tricken... man vill ju sticka ut lite!!

SVENKE sa:
mitt bästa e d-spin 1440!. men om man ska sätta 1440 på matta så ser det så jävla skummt ut när man spinner så in i helvete!!!
nä men man hoppas på mer utveckling inför sommaren!!!!
känns så enformigt me dom här tricken... man vill ju sticka ut lite!!
haha 1440 är juh sjukt.. då kan man inte ha bra kontroll.. viken matta satte du de på??.. haha du får ta å länka upp nå klipp på de!:D.. drar du nå dubbel flips än då?+

men det ser rätt snyggt ut ändå när man tokspinner eftersom men gör d-spin..
nä tyvärr så hindrar detta sug väder mig från att testa!!! regnar och e kallt som fasen!! men det e inte omöjligt att jag går ut å torkar mattan å gör nåra hopp!!!

SVENKE sa:
men det ser rätt snyggt ut ändå när man tokspinner eftersom men gör d-spin..
nä tyvärr så hindrar detta sug väder mig från att testa!!! regnar och e kallt som fasen!! men det e inte omöjligt att jag går ut å torkar mattan å gör nåra hopp!!!
ja du det är nästan värt det för vi behöver fler klipp nu :P

har lite å göra, vill redigera ;)

Mattias_h sa:
active x tror jag ger bättre kvalitet? hörde en kompis prata om nått sånt, själv har jag ingen aning :P
Active X gör så att du kan se på själva filmen...

Bra film lite kort men de e ju en trailer så :D

skärp er grabbar mycket snack om att ni är lik varandra... :D
ne men schysst matte å henke, när ska ni komma å filma på min feting då :D

väldigt vad studsmattefilmer har blivit vanligt, sjukt skön film allafall, gillade era corks!

har en annan film på ca 30 mb, nån som vet vart man kan lada upp den ? på putfile är 25 mb gränsen!

Piis

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp