[film] studsmatta

4front

Medlem
[film] studsmatta
då var det dags att lägga in den här filmen då

Hugo:(han i brjan) 4front
Johan: ip bannad

ps: det blir dålig kvalite med youtube

Senast ändrad:
[film] studsmatta
alla dessa studsmattefilmer! ÅÅÅH!..

näe men den funkar väl.. ett tips är att klippa ner dom så korta som möjligt.. ta bara med om bästa klippen.. å inte 20 backflips å 3 360 nosegrabs.. å nån cork... försök variera mycket mer..

fortsätt filma och utvecklas boys

[film] studsmatta
va e de för snor grejj nånhar petat på linsen mitt i filmen??

edit: den va visst där hela tiden.. men va e de? inte så snyggt

Senast ändrad:
[film] studsmatta
jag måste konvertera klippen efter jag har filmat och då kommer den där pluppen och det går inte att ta bort den

sorry!

[film] studsmatta
ååh, snälla. lite variation tack! som jeppe sa: inte 20 backflips å 3 360 "nosegrabs". Låten var inte den bästa heller...

Tråkigt med en film baserat på backflip å misty 5 typ :S

[film] studsmatta
jag tycker såhär.
om ni kan snygga corks och skruvar så filma inte massa backflip utan variera mer och ta lite corks och skruvar med backflips från olika vinklar, blir mkt roligare att titta på.

[film] studsmatta
rätt seg men inte dålig (så du inte misstolkar), fin backflip to misty 5 to backflip dock.

låten då? death cab eller?

Senast ändrad:
[film] studsmatta
jeppenator sa:
alla dessa studsmattefilmer! ÅÅÅH!..

näe men den funkar väl.. ett tips är att klippa ner dom så korta som möjligt.. ta bara med om bästa klippen.. å inte 20 backflips å 3 360 nosegrabs.. å nån cork... försök variera mycket mer..

fortsätt filma och utvecklas boys
jasså det tycker du mr. nator! :D kolla in min och japans när ser du variation och roligare hoppning inte standard skiten utan vi lägger bort våran själ i det hela! :D

[film] studsmatta
Den sög hårt som fan i början men ryckte upp sig när ni drog på Lidingö-outfits. Personligen tycker jag musiken passade illa till hoppningen men det e ju en smaksak. Men varför hoppar ni i skjorta å golfkläder?:D Sen så tycker jag att skjortmannen va väldigt mkt bättre än de övriga....

Tillbaka
Topp