Film: studsmatte film - ski_for_life

tja kolla filmen inte så bra hade bara haft studsmattan vecka när jag gjorde den här filmen nu är jag mycket bättre drar misty 7a och 5a rodeo 7a rodeo 5a backfull d-spin 7a och 9a och massa annat

denn ja jobbig att kolla på för att ni fixat me färgerna.. sen kan ni juh ta bort lite innan själva tricket så att inte halva filmen bara är när nni studsar upp å ner.. klipp en ny å förlj dom tipsen så skaru se att de blir bra.. tänk på å få klippen i takt me musiken ocksså!:D

HA, men då vill jag berätta för dig att din film sög, och att jag diggar efekterna.
hu känns det att säga till oss att filmen sög hårt och sen göra en ännu sämmre.?, undrar bara hur du tänker...?

som jag sa så tycker jag själv att den suger jag har bara klippt ihop några skaer från första veckan jag hade studsmattan och så var den jävligt oseriös tog 1min att redigera :P

men varför i helvete lägger du upp en sån här film då?
varför inte bara göra en ny nu när du är skiiiiiiiiiiiiit bra o vissa oss va du går för?

palla lägga upp en sånhär film, alla gör det nuförtiden,alla är mer eller mindre lika dåliga, lägg upp filmerna i slutet ist!!!!!!

ski_for_life sa:
som jag sa så tycker jag själv att den suger jag har bara klippt ihop några skaer från första veckan jag hade studsmattan och så var den jävligt oseriös tog 1min att redigera :P
Lite billig bortförklaring varför den söög.. Om de nu var så jävla viktigt att visa filmen är de inte roligare att göra de bättre då! istället för att lägga ut en film som suger ! måste ju va ganska nöjd med filmen efter som du ville visa den med :S ;)?

haha men han är juh amatör skriver han.. vadfan förväntar ni er??.. alla kan väl inte va proffs från början:S eller är de va ni tror?? han som gjorde filmen är 14 år å klippte ihop en liten rulle på skojj.. då kan ni juh inte förvänta er värsta pbp eller msp filmen där allt är perfekt??.... bra initsiativ att lägga ut filmen tycker jag.. jag kom på att de kan va coolt me invärterade färger i nått klippp efter denhär.. men att bara ha det blev drygt..!

fred ut!

Antingen är ni jävligt fula eler så har ni grymt dålig smak när man ska redigera för det är riktigt onädigt och fult att har sån där jävla färg ni har och så kan ni typ bara backflip....

DEt sög .....

Peace

okej... tänker inte lägga nått drygt inlägg för d har du redan fått tror ja:S aa ja såg nåra
träna på bara:P

några tips, Skaffa en bättre kamera, bättre kvalitet & inventera inte färgerna under hela filmen, klipp den i ett bättre programm och variera gärna dina tricks, filmen blir mycket intressantare. Bra att du vågar lägga ut filmen iaf, jobba på ;)

folk tkr inte du är tuffare för att du skriver att du sätter ex d-spin7a etc... det har oftast motsatt effekt när du visar en film med... mindre intressanta trick?

men va faan sidan är inte bara till för profs låt han lägga ut filmen och så var den nya mycke bättre där visar han jö att han kan hoppa

Tillbaka
Topp