Film: tigers of trysil

siimoon sa:
men han sa ju själv att den va dålig! och så ska man ge kooonnstruktiv kritik! själv tyckte jag den var helt okej man märkte ju att åkarna var nybörjare därför tycktre jag det var modigt av dem att dra på treor, om jag ska ge lite kritik är det att filmningen var lite skakig och det var lite mycket upprepningar, det är ju också synd att kvallan blir så dålig är man lägger upp på video.google

DannePanne sa:
huvudsaken är väl att man roligt ?
joo det är sant, men dom hade kanske kunnat förstått innan att filmen inte var skitbra så då hade dom kanske skitit i och lagt upp den på freeride. Men nu när dom la upp den fick dom ju se hur populär den var. Jag brukar (oftast) gilla amatörfilmer men den här höll inte riktigt måttet :) Öva och gör en ny film sen.

/W

looooooooooooooooooooooooooLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

haha jag vet att man ska ge konstruktiv kritik, men det går inte. tyvärr. det är ju ett skämt. filmningen, ÅKNINGEN, jag menar. dom kunde inte åka puder, inte pist och verkligen inte i parken. filmaren skakade värre än göran kropp med förfrusna fingrar på toppen av mount everest. plocka ut det "bra" ur den där filmen så landar du nog på en 15-20 sekunder.

hehe alltid kul med amatörfilmer! :)
själv skulle jag o min polare göra en film i sälen och ischgl men blev dock inte så lyckad.
när vi åkte första dagen i backen så va det inte tillräckligt mycket snö för att alla backar och funparken skulle kunna vara öppna så det blev inget av det.
några månader senare skulle vi åka till ischgl men då hängde inte tom med men jag vet inte varför xD

Wilhem sa:
DannePanne sa:
huvudsaken är väl att man roligt ?
joo det är sant, men dom hade kanske kunnat förstått innan att filmen inte var skitbra så då hade dom kanske skitit i och lagt upp den på freeride. Men nu när dom la upp den fick dom ju se hur populär den var. Jag brukar (oftast) gilla amatörfilmer men den här höll inte riktigt måttet :) Öva och gör en ny film sen.

/W
Håller med DannePanne lätt

Hnm ingen bra film alls, kasnke kan jobba på att kanske ha en videokamera med bra kvalite eller då kansnek?

ni kanske borde sattsa mer på att.. åka ? istället för att filma.
ps. skruva åt bindniignarnba heöpve.t

Så kass var den inte. Men jag skulle skippat jibbingen.
Riktigt sunkig kvalite på filmen,Första mobilkameran som kom ut på marknaden?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp