(film)

• Trådstartare Trådstartare simonl
  • Start datum Start datum
(film)
ähhhh pallllllllaa, tycker fr tv var bra och tillräckligt

dessutom ska den ligga i Amatörfilmer - Jibb, inte filmkunskap :)

Senast redigerad av en moderator:
(film)
man måste inte ladda hem man kan bara öppna den:P de e värt det jaggillarsimon

den e as bra:D..

(film)
nice.
Btw är de någon som vet vart jag kan hitta den där filmen där killen hoppar in i snövallen ? :)
Sorry om jag frågar i din tråd men jag orkade inte skapa en helt ny för de.

(film)
har 2 tips som ni kan tänka på till nästa gång:

1. När ni filmar med stativ och ska "snurra" på kameran, lätta gärna lite på skruvarna eller vad man ska säga så det blir lättare att snurra den. Var väldigt hackigt nu när ni skulle filma med stativ som inte bara var stilla.

2. När ni filmar med fisheye zooma in antingen direkt på kameran men det kan lätt bli fladdrigt om man kör inzoomad followcam, eller på datorn i programmet ni klipper med. Detta gör så att man slipper dom fula svarta kanterna som blir som en ram runt bilden.

bra annars tycker jag!

(film)
har 2 tips som du kan tänka på nästa gång:

1. Vi skruvar på våra skryvar så man kan rulla men i de sekvenser det vart "hackigt" ville vi ha så! med anledning vi hade en viss orsak;)

2. Alex fisheye knäcker dem flesta på freeride, dem feta svarta ringarna har vi zoomat in nu satt du skulle bli nöjd, alex är grym på follow och kan köra med inzoomat

Tack!

(film)
oskar-e sa:
har 2 tips som ni kan tänka på till nästa gång:

1. När ni filmar med stativ och ska "snurra" på kameran, lätta gärna lite på skruvarna eller vad man ska säga så det blir lättare att snurra den. Var väldigt hackigt nu när ni skulle filma med stativ som inte bara var stilla.

2. När ni filmar med fisheye zooma in antingen direkt på kameran men det kan lätt bli fladdrigt om man kör inzoomad followcam, eller på datorn i programmet ni klipper med. Detta gör så att man slipper dom fula svarta kanterna som blir som en ram runt bilden.

bra annars tycker jag!
1. brä jag ska smörja stativet jag är inte puckad och kör med fullt åtdragna så brä påre.

2.Min fish pullar din

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp