Filmade du på JOI 2007?

David_Kvart

Medlem
Filmade du på JOI 2007?
Vi gör just nu en gemensam film med medlemmarnas material till Freeride.TV, så har du filmat, POSTA BANDEN så fort som möjligt till:

Freeride TV
c/o North Kingdom
Skeppsbron 36
111 30 Stockholm

MAILA till david@freeride.se om du tänker skicka något så vi vet om vi ska vänta oss något smaskigt. Vi kommer klippa ihop den fetaste filmen bara vi får ihop tillräckligt med material, så ut ur stugorna, lyft på rumpan och posta band så klipper vi en gemensam freeridefilm!

Har du det bara digitalt så kan du maila filen direkt till david@freeride.se, eller maila och fråga så löser vi en ftp.

Kom igen nu!

mvh dkv

Filmade du på JOI 2007?
kan du inte lägga ut någon liten teaser eller liknande? inte bra att inte ha något material ute på sidan från igår än...

Filmade du på JOI 2007?
vi kommer nog lägga ut lite klipp imorgon kväll tror jag, men en längre film tar nog ett par dagar, vi får se hur många som säger att de har material! SKICKA SKICKA!

Mvhdkv

Filmade du på JOI 2007?
Är det intressant med han som kraschade in i skotern så har vi det från väster i ok närbild.Vi ska kika igenom banden och se om det finns ngt annat.//Erics pappa.

Skööön helg....mycke kul./Eric

Filmade du på JOI 2007?
EricNorrlander sa:
Är det intressant med han som kraschade in i skotern så har vi det från väster i ok närbild.Vi ska kika igenom banden och se om det finns ngt annat.//Erics pappa.

Skööön helg....mycke kul./Eric
haah wtf? när hände dettA?

Filmade du på JOI 2007?
Såg nyss på sproten på svt att dom visa ungefär 5 sekunder..... tycker det e grymt dåligt att vi inte får mer uppmärksamhet!!!-

Filmade du på JOI 2007?
håller med.. satt och väntade att sportnytt skulle visa.. man väntade och väntade och till slut kom det och... "norska pk hunder vann jon olsson invitational och svensken jacob wester kom 2.a" sedan var det slut = 5 sekunder

Filmade du på JOI 2007?
så du menar altså att vi måste vänta ända till nästa fr tv avsnitt :(?^

Filmade du på JOI 2007?
Jag skickade iväg 2 band igår.. alla som har filmat SKICKA!!!!! spelar ingen roll hur mkt eller på vad! bara de är från JOI

Filmade du på JOI 2007?
mja, vi väntar med spänning på material, Eric och hans pappa har skickat lite material, jeppenator och krillee, men vi hoppas på mer.... vi behöver så mkt som möjligt till näst ftv, men det blir bra hur som, vi tager vad vi haver... mvh david

Filmade du på JOI 2007?
David_Kvart sa:
mja, vi väntar med spänning på material, Eric och hans pappa har skickat lite material, jeppenator och krillee, men vi hoppas på mer.... vi behöver så mkt som möjligt till näst ftv, men det blir bra hur som, vi tager vad vi haver... mvh david
Totalt cirka 10 min material blev det från Oakley Session som vi skickar, resten fotade jag stillbilder.Hoppas det räcker... /Erics pappa

Filmade du på JOI 2007?
ALLA SOM HAR MÅSTE SKICKA IN!!

skriv till David@freeride.se så ordnar de sig så att jusst era klipp kommer med i freeride tv!

Filmade du på JOI 2007?
tror en kompis filmade lite med mobilen, hon kommer hem från åre imorgon ikväll får se om de är nå av värde isf skickar jag in :)

Tillbaka
Topp