filmer på "MIN SIDA"

E-Rockner

Ny medlem
filmer på "MIN SIDA"
skulle det inte vara bra att kunna lägga in sina egna videoklipp på sin

"MIN SIDA". jag skulle tycka det var soft

(vet ej om det är rätt forum)

filmer på "MIN SIDA"
Nej de är inte rätt dorum, Den skulle ha legat i "Freeride.se" men nu till frågan..

tycker inte att de skulle vara bra om man kunde tagga dom som man kan i forumet me hjälp av och [google.vid]taggarna men jag tycker att man ska kunna skriva länkar på sin sida.. både till hemsidor och till tex sin film på youtube.. '

Hampus

filmer på "MIN SIDA"
alwaysCrash sa:
Nej de är inte rätt dorum, Den skulle ha legat i "Freeride.se" men nu till frågan..

tycker inte att de skulle vara bra om man kunde tagga dom som man kan i forumet me hjälp av och [google.vid]taggarna men jag tycker att man ska kunna skriva länkar på sin sida.. både till hemsidor och till tex sin film på youtube.. '

Hampus
motivera till varför du inte tycker det är bra då?

jag tycker det låter som en bra idé!

filmer på "MIN SIDA"
det låter bra, men kan nog ta stor plats på servern.

Senast ändrad:
filmer på "MIN SIDA"
aendrew sa:
alwaysCrash sa:

Hampus
motivera till varför du inte tycker det är bra då?

jag tycker det låter som en bra idé!
vet inte riktigt, fick en känsla av att de blir fett jobbigt o siderna bara är packade o 5 meter långa att scrolla ner på alla som bombat upp me alla roliga klipp dom vet o filmer på sig själva..

men hellre de än inget alls..

filmer på "MIN SIDA"
Men kanske kan ha att man kan skicka upp filmerna sen får Johan eller nån godkänna filmerna. Så att det inte blir bara oseriöst, typ som man gör med bilder

Tillbaka
Topp