Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
motivera till varför du inte tycker det är bra då?alwaysCrash sa:Nej de är inte rätt dorum, Den skulle ha legat i "Freeride.se" men nu till frågan..
tycker inte att de skulle vara bra om man kunde tagga dom som man kan i forumet me hjälp av och [google.vid]taggarna men jag tycker att man ska kunna skriva länkar på sin sida.. både till hemsidor och till tex sin film på youtube.. '
Hampus
vet inte riktigt, fick en känsla av att de blir fett jobbigt o siderna bara är packade o 5 meter långa att scrolla ner på alla som bombat upp me alla roliga klipp dom vet o filmer på sig själva..aendrew sa:motivera till varför du inte tycker det är bra då?alwaysCrash sa:Nej de är inte rätt dorum, Den skulle ha legat i "Freeride.se" men nu till frågan..
tycker inte att de skulle vara bra om man kunde tagga dom som man kan i forumet me hjälp av och [google.vid]taggarna men jag tycker att man ska kunna skriva länkar på sin sida.. både till hemsidor och till tex sin film på youtube.. '
Hampus
jag tycker det låter som en bra idé!