FILMHJÄLP! PANIK ! lr?

Owkee

Ny medlem
FILMHJÄLP! PANIK ! lr?
Tjena tjena, jag sitter här i min ensamhet o blev sugen på en go komedi-film.. då kom jag o tänka på nån film jag sett för nåt år sedan, men jag kommer inte ihåg vad den hette.

om jag kommer ihåg handlingen rätt, så var det en kille som gick kvar på college långt efter att han borde gått, han ägde typ skolan och alla brudar ville ha honom ;)

släng ut era bästa chansningar på vad filmen kan heta, om ni känner igen storyn!
TACK!

FILMHJÄLP! PANIK ! lr?
Jag har sett den. Han gick på skolan genom att alltid få precis underkännt för han älskade studentlivet så mycket. På så sätt fick han gå om sista året om och om igen. Är jag rätt ute? Minns fan inte vad den heter...

FILMHJÄLP! PANIK ! lr?
felix sa:
Jag har sett den. Han gick på skolan genom att alltid få precis underkännt för han älskade studentlivet så mycket. På så sätt fick han gå om sista året om och om igen. Är jag rätt ute? Minns fan inte vad den heter...
så kan det vara! nån som känner igen?
inte Van Wilder den tankas redan :D
LIVETS FILM!!! FÖR ER SOM EJ SETT DEN, TANKA!

FILMHJÄLP! PANIK ! lr?
No bells ringing. Men Anchorman the legend of Ron Burgundy kan jag rekommendera. Rätt rolig film med Will Ferrel!

FILMHJÄLP! PANIK ! lr?
SmoofProductions sa:
felix sa:
så kan det vara! nån som känner igen?
inte Van Wilder den tankas redan :D
LIVETS FILM!!! FÖR ER SOM EJ SETT DEN, TANKA!
Om det nu inte är Van Wilder så är min enda gissning

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp