Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fel fel felHorse-E sa:Nu är inte jag hundra på hur filmaren gjort det, men jag skulle utnyttja det faktum att jag filmat åkaren i en snurr och därför har bilder på honom i en 360-gradig vinkel eller vad man ska säga. Sen helt enkelt låta åkaren snurra mot snurrade inklippt bakgrund. Hoppas det var tydligt nog![]()
edit: too late.. och så tog det mig evighet att hitta denOOi sa:
så gör du
och ett gäng tonåringar skulle då ha råd med bluescreen och andra förslag som getts här?Ryan_Carlton sa:Tror du att ett gäng tonåringar har den budgeten?
Första jag också tänkteHorse-E sa:Nu är inte jag hundra på hur filmaren gjort det, men jag skulle utnyttja det faktum att jag filmat åkaren i en snurr och därför har bilder på honom i en 360-gradig vinkel eller vad man ska säga. Sen helt enkelt låta åkaren snurra mot snurrade inklippt bakgrund. Hoppas det var tydligt nog![]()
Näej tror inte det för den kan inte se hela vägen runt åkaren, på den är det bara några graders skillnad.ZackariasL sa:kanske en 3D kamera har den funktionen??? http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=11101124