Finger eller Tumvantar, vad föredrar ni?

Pettzon

Ny medlem
Som rubriken lyder. Finger eller Tumvantar är den stora frågan, vad föredrar ni?

Själv har jag mer och mer börjar gilla tumvantar eftersom det behåller värmen bättre enligt mig :)

Senast ändrad:
beror på vad man gör

chillar man kalla dagar är de skönt me tumvantar

på våren när man åker är fingervantar skönast, men sen är de svårt å graba bra med tumvantar om man inte kör "no-poles" så tumvantarna förlorar nog enligt mig

Finger är helt klart bäst ifall man har stavar. Men tumvantar är sjukt skönt, varmt och sviker än aldrig. Men lägger min röst på finger

Fingervantar absolut, dom är isf kallare men man får så dålig fingerfärdighet me tumvantar :P

tum.... som dannek.... dom sviker en aldrig=)=) då tar jag dedära lilla extra jobbet med stav+grab hihi =) så lägger min på tum!

3 fingers.

Går ju inte att ha fingervantar, om du inte bara åker påsk åkning. -20 så klarar man sig inte med fingervatar oavsett vilka det är. Alla "värstingmodeller" som finns är ALLTID fingervantar / 3 fingers.

Fingervantar gillar jag mer pågrund av att det är just fingrar.
Men Tumvantar är givet, håller värmen sjukt mkt bättre som redan folk skrivit.

Nosskire sa:
3 fingers.

Går ju inte att ha fingervantar, om du inte bara åker påsk åkning. -20 så klarar man sig inte med fingervatar oavsett vilka det är. Alla "värstingmodeller" som finns är ALLTID fingervantar / 3 fingers.
Det är nog väldigt personligt om du fryser eller inte. Jag kör fingervantar och det funkar för mig även vid -20.

ska du åka i -10 och pumpa puder så är tummvantar skönare men ska du åka park är
finger vantar betydligt skönare (enligt mig)

Hojvall sa:
Nosskire sa:
3 fingers.

Det är nog väldigt personligt om du fryser eller inte. Jag kör fingervantar och det funkar för mig även vid -20.
det kan va så att han menar sånna fingervantar som typ mammorna har, såna där tunna

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp