Finns det någon där ute? Ho Hooo?

• Trådstartare Trådstartare Malin_Johansson
  • Start datum Start datum
M

Malin_Johansson

Guest
Jag ska köpa en ny bräda och vet inte alls vad som passar mig som åker överallt. Jag har kört på min systers burton freedom, bekant för någon? Har någon något tips på en bra allround bräda som inte är dålig alls, liknande freedom? Förresten, hur stor roll spelar bindningarna egentligen? Är det värt attkosta på ett par bra bindningar 2500?

Burton Feelgood, är en mucho bra bräda för en allround åkande tjej. Bindningar är viktigt! Lägg pengar där med....smaka en Burton Lexa, tjejbindning som sparkar....

Om du har begränsat med pengar skulle jag nästan rekomendera att satsa på bra bindningar och boots och en billigare men ändå passande bräda. Har du obegränsat med pengar rekomenderar jag bra bindningar, bra boots och en dyrare bräda. Tänk på att en dyr bräda kanske inte passar dig, det beror på hur bra du är, men bra bindningar är nästan alltid bra att ha.

En billig bräda kan vara användbar om du har bra bindningar men en bra bräda med dåliga bindningar är inte rolig. Köp bindningar för 2000-2500 om du är beredd att betala det priset. Tjejbrädor kan jag ingenting om så jag har inga tips på någon bra sådan.

Yo!

Tillbaka
Topp