Fire iriduim eller Pink iridium

crullet

Medlem
Jag ska köpa ett par A-frame och ska köpa till en lins. Men jag undrar vilken av Fire iriduim och Pink iridium som är oljeglas? Jag vill ha linsen som man knappt kan se igenom och är olje färgad.. Tacksam för hjälp

Man vill inte ha svar som mitt, men jag säger endå:
Du kommer lägga iaf lägga ner ca. 1500-1700 kr (om dom är nya och från Svearike).
Gå till närmsta återförsäljare av gogglar och köp ett par feta gogglar med snygg lins.
Man tröttnar på A-frame, dom är ju rätt små. Satsa på nått annat säger jag.
Men du gör som du vill :D

/G

okej men frandfors.. Jag får brillorna med 40 % rabatt.. Ca 800 kr .. o sen en lins.. Vilka tycker du jag ska satsa på då?

Hmm nån som vet nån återförsäljare i sthlmstrakten som har dessa linser till A-frame? är också ute efter sådana! Eller är det internet (oakleys hemsida som gäller)?

tobbe2 sa:
Hmm nån som vet nån återförsäljare i sthlmstrakten som har dessa linser till A-frame? är också ute efter sådana! Eller är det internet (oakleys hemsida som gäller)?
De flesta Stadium och Synsambutikerna kan fixa hem linser.

A frame är crap om man inte har barn ansikte.
fire iridium är den fetaste linsen och den enda sk spegellins, man ser inte in genom dem, alltså den absolut bästa för sol, pinkiridium är skaplig än mer lämpad allround lins funkar även vid mulet då den är kontrast höjande, blue iridium sr man just igenom beroende på sol mm, men är den som är närmast fire iridium.

Tillbaka
Topp