Fischer progressor 7+ VS Fischer progressor 700?

MallinJ

Ny medlem
Hej!

Har åkt på Fischer progressor 7+ och tycker att de är fantastiska. Är det någon som vet skillnaden på ovanstående skidor? Kan anta att 700:an är den senare modellen... Men som sagt någon som vet vad det är för skillnad, eller någon som testat 700:an och vad ni tycker om dem. Stort tack!

Hej!

Jag har åkt på progressor 7+ och på 700:an. Jag tyckte inte att det var någon större skillnad, men 700:an är något hårdare och lite mer avancerad än progressor 7+. Jag tycker att du ska testa att åka på 700:an också och se vilka du tycker är skönast. Lycka till! ;)

davids97 sa:
Hej!

Jag har åkt på progressor 7+ och på 700:an. Jag tyckte inte att det var någon större skillnad, men 700:an är något hårdare och lite mer avancerad än progressor 7+. Jag tycker att du ska testa att åka på 700:an också och se vilka du tycker är skönast. Lycka till! ;)
Stort tack för ditt svar! Jag gillar verkligen 7+, men lyckas inte hitta den för köp. Hade tänkt att beställa från ex. Sport Conrad i Tyskland. Om det inte skiljer så mycket mer än att 700 är något hårdare så borde det inte bli något problem. Tack igen.

Hej!

Progressor 700 är en efterföljare till Progressor 7+.

Det enda som skiljer skidorna är nytt mönster på ovansidan - i övrigt är det samma skida.

Jag tycker att det är en trevlig skida att åka på.

Tillbaka
Topp