Fisen fastnar i kläderna

Jonthoe

Medlem
Fisen fastnar i kläderna
hej!

som rubriken lyder så har jag i ett antal år lidit av fisar som bestämt ska stanna kvar i jackan och leta sig upp mot ansiktet så fort jag rör på mig. Jag antar att det inte bara är jag som lider av detta problem som är ytterst enerverande och illaluktande.

Finns det någon som kommit på en lösning på detta problem? dela då med dig av dina tips!

/förstörd männska

Fisen fastnar i kläderna
I-lands problem....

Hade det här varit i ett fattigt land så hade de använt den fisen för att värma upp huset!

Senast redigerad av en moderator:
Fisen fastnar i kläderna
Jonthoe sa:
The_Snarf sa:
Fyfasen så roligt! Prova öppna armhålsdragkedjan?
beprövad metod som fungerar för dom lite mindre gasläckorna. Funkar dock inte särskilt bra om du släpper på ordentligt.
Om du har ordentligt häng så sticker fisen bara ut i rymden, annars så skaffar du större byxor så att den far någon annan stans?

Fisen fastnar i kläderna
The_Snarf sa:
Jonthoe sa:
The_Snarf sa:
Fyfasen så roligt! Prova öppna armhålsdragkedjan?
beprövad metod som fungerar för dom lite mindre gasläckorna. Funkar dock inte särskilt bra om du släpper på ordentligt.
Om du har ordentligt häng så sticker fisen bara ut i rymden, annars så skaffar du större byxor så att den far någon annan stans?
klart man kan göra så(y) men jag vill ju inte åka omkring och visa mitt oerhört sexiga underställ.
Jackan och mina layers är nog största problemet då det är dem som "fångar upp" fisen.

Fisen fastnar i kläderna
Jonthoe sa:
The_Snarf sa:
Jonthoe sa:
klart man kan göra så(y) men jag vill ju inte åka omkring och visa mitt oerhört sexiga underställ.
Jackan och mina layers är nog största problemet då det är dem som "fångar upp" fisen.
Detta är arvarligt. Slang eller bara tänka på din kost?
Lycka till!

Fisen fastnar i kläderna
På Peak heli serien så finns det öppningar från midjan ner till knäna utan mesh som stoppar ut fisen, härlig ventilation när rackabajsarna ska ut

Fisen fastnar i kläderna
rocknerPR sa:
I-lands problem....

Hade det här varit i ett fattigt land så hade de använt den fisen för att värma upp huset!
HAHA helt rätt
en annan metod kan vara att dra upp jackan och alla dina lager under så långt du kan och göre en snabb vädring av överkroppen, gärna i fart, blåser ignom systemet på noll tid! :D

Fisen fastnar i kläderna
gillar att han erkänner att han luktar illa. jag vet att detta är strictly humor, men det finns alltid en viss sanning bakom det.

vet att jag fullkomligt förstör humor stämningen i denna tråd, men det är nog lite det som är meningen. tycker ni har haft tillräckligt kul.

(och ja, jag vet att detta är en ca. 5 månader gammal tråd, men ändock)

Senast ändrad:
Fisen fastnar i kläderna
JL76 sa:
Problemet hänger nog främst ihop med alla dessa membranmaterial (gore-tex osv), de är för täta.
Håller med där, Gore-tex är bra när det regnar, annars är det bara nackdelar med usel ventilation. Denna tråd visar ju på ytterligare en nackdel.

Fisen fastnar i kläderna
snorkel sa:
JL76 sa:
Problemet hänger nog främst ihop med alla dessa membranmaterial (gore-tex osv), de är för täta.
Håller med där, Gore-tex är bra när det regnar, annars är det bara nackdelar med usel ventilation. Denna tråd visar ju på ytterligare en nackdel.
Det har varit känt sedan länge men alla försök till att upplysa den stora massan om detta världsomfattande problem har snabbt tystats ner av olika myndigheter, få se hur lång tid det tar tills JL76 får besök...

Tillbaka
Topp