Fixa så att man kan se ifall någon citerat

WingStAR

Medlem
Halloj,

Tänkte på en grej, hänger en del på flashback och där kan man enkelt se om någon citerat en dvs. svarat på ens inlägg.

Varför finns inte det på Freeride?

Personligen tycker jag att det är jobbigt att leta upp någon tråd och sedan behöva kolla om någon har svarat på en. Vet att det finns "mina inlägg" men, det skulle underlätta något sååå mycket om det fanns "Citerade inlägg".

Tack för mig

Kan bara hålla med. Dessutom borde trådarna vara hierarkiskt ordnade så att man kan följa en deltråd utan att följa alla inlägg. Slashdot FTW!

Med ett sådant system är väl risken överhängande att forumet blir än mer nedlusat med okynnesciteringar.
Dagens system med att prenumerera på valfria trådar är enligt mig ett mycket bättre system.

Jag tycker man skulle göra om "mina sidor" totalt och i det nya lägga in detta. Idag fylls den funktionen av bara en massa kommentarer på videoklipp och kompisar som blir kompisar med andra, något som inte påverkar en själv det minsta.
Man borde istället bara se kommentarer från ett videoklipp man själv kommenterat, eller nya svar i en tråd man själv kommenterat. Även citerade inlägg, kanske om någon kompis accepterat ens förfrågan eller liknande. Saker som faktiskt berör en själv.

WingStAR sa:
Halloj,

Tänkte på en grej, hänger en del på flashback och där kan man enkelt se om någon citerat en dvs. svarat på ens inlägg.
Hur gör man detta på Flashback? Gick precis igenom alla inställningar och prenumerationer jag kunde hitta utan att se en sådan funktion.

la_grave sa:
WingStAR sa:
Halloj,

Hur gör man detta på Flashback? Gick precis igenom alla inställningar och prenumerationer jag kunde hitta utan att se en sådan funktion.
Du klickar på skruvmejseln uppe i högra hörnet och sedan 5 uppifrån står det "Mina citerade inlägg", under "Mina startade trådar".

Kan man få svar från någon mod. på denna fråga??

5

Senast ändrad:
WingStAR sa:
la_grave sa:
WingStAR sa:
Halloj,

Du klickar på skruvmejseln uppe i högra hörnet och sedan 5 uppifrån står det "Mina citerade inlägg", under "Mina startade trådar".
Ha, tack! Den var ju rätt osynlig. Och jag har haft konto där sedan FNA-tiden.

Snödjup

Tillbaka
Topp