flash It

flash It
unnamed productions första film!

vi är inga proffs, men vi hade väldigt roligt när vi gjorde denna film! :)

kanske en aning seg men hoppas ni gillar den!

[googlevid]http://video.google.com/videoplay?docid=1282072516452366645[/googlevid]

tipsa gärna om ni vet vart man kan lägga upp filmen med bättre kvalité som tillåter över 100mb (filmen är 292mb stor)

Senast ändrad:
flash It
ganska lång och ibland lite tråkig men ett overall betyb blir nog 7 av 10.. den va soft me skön musik å bra redigerat.. saknade stadiv i vissa klipp:( men annars bra:D

flash It
skön film, lätt cleanast åkning av johan lindgren. skön stil, cleana trick å creds som fan till asgrymma hjälmen ! inget bad lieutenant de där va? ;)

ere han som kör sw 7 i gul jacka på slutet också ?

flash It
Fett skön film! Swanbeck vet inte vad han snackar om, fett bra musik var det! Kanske lite dålig variation med tricken men det var bra klippning så det höll! Fortsätt jobba med filmandet!

flash It
lite trist att filmen blir långtråkig men prova annan musik nästa gång o filma i finare väder(de gör skillnad)

flash It
Sjyst film faktiskt, som sagt lite långtråkigt. Men grymt jobbat för att vara första filmen. Dock riktigt kul att se, mer amatörfilm åt folket!

flash It
början/introt var ruuskigt segt, och sen att ni tog med samma klipp t.ex. 2 gånger kändes lite som att ni ville få tiden att gå. men annars var den helt reko som ovanstående skriver. vissa låtar var grymma medans andra var mindre grymma. bra klippt och shysst filmat! och johan var smuudast och kika på, skön stil! men den var grym för att vara första filmen;D snart kommer jag och min polare med våran första också, så vi får se hur det går! haha..creds!

flash It
helt okey, kan inte säga nåt om musik då ja inte hade nå ljud men det va segt o titta på, iaf utan ljud kan ha varit bättre med.. men men helt okey film

flash It
jag tyckte det såg ut som att ni försökte för mycket att se jättetuffa ut när ni åkte, och ni som bor vid kungsberget, jag hoppas verkligen ni vet om hur bra ni har det!

Senast ändrad:
flash It
Gass sa:
ockeboy sa:
Försökt å härma Teddybear Crisis när dom snabbspolar trafiken? :)
Bra film.
vem har sagt att när man snabbspolar filmen så härmar man teddybear crisis.
Snabbspolning har funnits länge, längre än crisis:)
Eller hur, såg en gammal skidfilm för nån dag sen (Flying Circus) och där använde de klossar till namnpresentationerna precis som Crisis har kopierat...dessutom så snabbspolade de ett nöjesfält

flash It
Rastavibrationer sa:
Gass sa:
ockeboy sa:
Försökt å härma Teddybear Crisis när dom snabbspolar trafiken? :)
Bra film.
vem har sagt att när man snabbspolar filmen så härmar man teddybear crisis.
Snabbspolning har funnits länge, längre än crisis:)
Eller hur, såg en gammal skidfilm för nån dag sen (Flying Circus) och där använde de klossar till namnpresentationerna precis som Crisis har kopierat...dessutom så snabbspolade de ett nöjesfält
haha... jag såg en skatefilm för ett tag sen. jag har för mig att det var 4 låtar som Teddybear Crisis också hade använt med i den... skatefilmen är äldre än Crisis och heter hot chocolate.
kan ju vara en ren slump... men hur stora är oddsen...

flash It
Najjs som fan. Lite roligt i 2:00 - 2:20 då en kille fegar ur railen ;) Någon som vet vad låten heter??
Tyckte den hade bra stajl.

edit; såg vad den hette nu ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp