Flatspin på studsmatta?

androj

Aktiv medlem
Flatspin på studsmatta?
Hej!
Jag och några polare har grymt länge försökt med flatspin på studsmatta men vi lyckas aldrig.
Det känns nästan omöjligt och jag undrar om det är nån som har satt det och kan hjälpa oss och säga hur man gör?

Flatspin på studsmatta?
tjaaa. du slänger dig som en blandning av en vanlig snurr och lincolnloop ungefär. du ska iallafall sträva efter att ligga med ryggen mot mattan när du börjar snurren. fett drygt o förklara. prova :)

Flatspin på studsmatta?
jag brukar tänka att jag har en ballong till vänster om mitt huvud (varför just en ballong vet jag inte) och att jag ska försöka kasta mig så att jag prickar den med båda mina fötter så att jag ligger ner med vänster sida mot marken. sedan är det bara att hålla tills man landar. jag har bara lyckats med flatspin 540 eller mer

Flatspin på studsmatta?
men täk ugefär som e övercorkad cork 3 nåt i den stilen täker jag;)

Flatspin på studsmatta?
Rastavibrationer sa:
Hej!
Jag och några polare har grymt länge försökt med flatspin på studsmatta men vi lyckas aldrig.
Det känns nästan omöjligt och jag undrar om det är nån som har satt det och kan hjälpa oss och säga hur man gör?
jag trodde du satte allt på matta...:S

skoja

man ska vell göra som nån slags corkad lincoln elr nåt
man ska typ inte va upponer i snuren
good luck
//mAAn

Flatspin på studsmatta?
gör bara en ut corkad rodeo! eller som du gör på skidor!

Senast ändrad:
Flatspin på studsmatta?
han skrev det förra året!

jag kan inte riktigt men jag brukar göra typ en sne sidovolt medan man lutar överkroppen lite frammot, funkar ibland ;P

Flatspin på studsmatta?
Det är väl en övercorkad lincoln,
och man ska inte ha huvudet under kroppen.

Flatspin på studsmatta?
gammal tråd...
antonwizlander sa:
jag har oxå roblem med flatspin:( det ser så skönt ut:)
men jag brukar bara tänka på att kasta fötterna upp bakom mig typ...
jag började att göra det stillastående på studsmattan. först blev det bara flat 3, sen 3:e försöket flat 5.
kasta upp fötterna bakom dig, typ samma höjd som ditt huvud och sen kommer man bara runt.
inge svårt alls, men ruggigt skönt iaf! :)

Tillbaka
Topp