Flerkz-J-K
Ny medlem
Flerkz Fångade Orsa-Gubben!
som rubriken lyder, alla som som ska till orsa i framtiden behöver inte vara rädda längre för han är fångad av flerkz! det finns på film som kommer ut snart!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kunde inte sagt det bättre själv.bajskorvenflerkzfejja sa:Detaljer: Vi gejvade kahban tills hans közzfejja blev till en haiwan. Sen band vi fast honom och alla spottade på hans anzikte tills han gav upp och satte sig på första buss från orza
bajskorven ljuger inte, de skulle han aldrig göra. de är så vi i Flerkz rullar.. tar alla fucking haiwan cüss gubbar azzåbajskorvenflerkzfejja sa:Detaljer: Vi gejvade kahban tills hans közzfejja blev till en haiwan. Sen band vi fast honom och alla spottade på hans anzikte tills han gav upp och satte sig på första buss från orza
neeeeeefritzter sa:Konstigt, han sitter här bredvid mig i min soffa just nu!
Det är jag som är Orsa gubben-.-fritzter sa:Konstigt, han sitter här bredvid mig i min soffa just nu!
nej du är för fulMatheew sa:Det är jag som är Orsa gubben-.-fritzter sa:Konstigt, han sitter här bredvid mig i min soffa just nu!
så sant f-gF-G sa:nej du är för fulMatheew sa:Det är jag som är Orsa gubben-.-fritzter sa:Konstigt, han sitter här bredvid mig i min soffa just nu!
Sakarias blev våldtagen av en tjej på 12 år det är därför han skriver så här.Sakarias-Majander sa:DOM LJUGER !! de enda dom haffa va en zunki guzz på 12 bast. hahaha
hahahabajskorvenflerkzfejja sa:Sakarias blev våldtagen av en tjej på 12 år det är därför han skriver så här.Sakarias-Majander sa:DOM LJUGER !! de enda dom haffa va en zunki guzz på 12 bast. hahaha
Sakarias har rättbajskorvenflerkzfejja sa:Sakarias blev våldtagen av en tjej på 12 år det är därför han skriver så här.Sakarias-Majander sa:DOM LJUGER !! de enda dom haffa va en zunki guzz på 12 bast. hahaha
haha wooordbajskorvenflerkzfejja sa:Sakarias blev våldtagen av en tjej på 12 år det är därför han skriver så här.Sakarias-Majander sa:DOM LJUGER !! de enda dom haffa va en zunki guzz på 12 bast. hahaha
det stämmerFlerkz sa:hahahabajskorvenflerkzfejja sa:Sakarias blev våldtagen av en tjej på 12 år det är därför han skriver så här.Sakarias-Majander sa:DOM LJUGER !! de enda dom haffa va en zunki guzz på 12 bast. hahaha
farfar gillar pojkarM-attee sa:Av: Flerkz-AG | Idag 16:07 Citera
han fick så mycket gejv!
det går även rykten om att han blev våldtagen på biljardbordet av farfar...
haha farfar asså
+ att han laddar djupa sittstudsar off!bajskorvenflerkzfejja sa:farfar gillar pojkarM-attee sa:Av: Flerkz-AG | Idag 16:07 Citera
han fick så mycket gejv!
haha farfar asså360 dubbel saftey ska det vara
hahahhahaha....ja såg att blev de! dom stöna så mycket assåFlerkz-AG sa:han fick så mycket gejv!