Flott hus i Fernie finnes

Nenne

Ny medlem
Hajhaj!

Vi ska dra till Fernie nu i vinter va. 4 månader är det på kalendern. Vi har ett hus på kroken som det bara är att veva in om jag säger vi tar det. Huset är flott o nyrenoverat me 4 dubbelrum, 2 badrum, kök, vardagsrum o veranda med all year around BBQ. Vi kommer att ha huset från 11e december - 10 april. Vi kommer stanna där hela tiden.
Där finns alltså plats till 8 pers men som jag ser det är 6-7 stycken lagom. Som det är nu är vi 3 säkra och en osäker. Vi är två pojkar och två flickor. Hyran kommer för hela säsongen bli totalt ca 14 000 CAD.
Söker Dig, puderjunkie i dina glada mid-20s och som gillar mysiga hemmakvällar och kvällspromenader.

Sugen? Hör av dig till Nenne eller dt här på Freeride

cha, jag va i fernie forra sasongen, och ska nog med all sakerhet tebax, och ni verkar vara utav samma slag som mig, sa bo med er skulle ju va hur bra som helst, men jag e nyfiken var huset ligger, vilket omrade? detta e ju ganska sa viktigt iochmed att jag e grymt lat nar det galler att promenera, dock nar det kommer till hika sa e jag alltid forst upp ;-)

Vad ligger depositionen pa?
och jag kan ju medela att om vi blir mindre an 7 sa har jag helt enkelt inte rad att punga ut dom ca 600cad som behovs!
Om de hamnar pa 500 cad, sa e detta sweet as, men som sagt jag e pa en ganska sa tajt budget iochmed att jag varit rest i 10 manader!

chingeling dingeling

Tillbaka
Topp