Flowbindningar värdelösa?
Jag har precis impulsköpt min första snowboard på mellandagsresan, ett flowpaket med bräda och bindningar. Dum som man var så läste jag på om bindningarna först i efterhand, och när jag sen läste så märkte jag att det är många som skriver att flowbindningarna är dåliga, att bootsen inte sitter bra i dem.. så nu funderar jag, är de verkligen så värdelösa som alla säger? Borde jag köpa ett par flow boots för att de ska sitta bra? Eller gäller problemet mest erfarna åkare och inte nybörjare som jag?
Tacksam för svar så jag vet om jag ska klicka hem ett par flowboots eller om det går bra med de jag har från burton
Tacksam för svar så jag vet om jag ska klicka hem ett par flowboots eller om det går bra med de jag har från burton